Friday, May 12, 2017

Koleksi Fesyen Aidilfitri 2017 Baju Melayu Keluaran Eddy Mohaiz Menepati Trend Masa Kini

Assalammualaikum dan salam sejahtera

Tahun ini 2017, Rohaidi Hashim atau lebih dikenali sebagai Eddy Mohaiz mempertaruhkan 3 segmen koleksi beliau sempena Aidilfitri yang bakal menjelang tiba tidak lama lagi iaitu EddyMohaizz2017, EddyMohaizzXaiditnoh dan KurtaKurtiEM. Terdapat pelbagai corak dan warna yang diketengahkan pada tahun ini. Baju melayu yang simple dan tidak mengabungkan 2 ton warna di ditampilkan dalam koleksi EddyMohaizzXaiditnoh manakala EddyMohaizz 2017 menginspirasikan daripada motif-motif tradisional seperti batik dan cotton songket yang sudah semestinya selesa dan tidak panas.

Koleksi Eddy Mohaiz Raya ini disasarkan kepada golongan pertengahan untuk dimilikinya kerana lingkungan harga RM150 hingga RM350. Size yang disediakan bermula dari XXS hingga 5XL. Puas hati bukan?

Berikut adalah antara koleksi EddyMohaiz2017 yang mengetengahkan 24 warna mengikut permintaan:















Seterusnya adalah koleksi EddyMohaizzXaiditnoh yang memperagakan 5 warna iaitu Maroon, Royal Blue, Emerald Green, Dark Coklat dan Dark Blue.








Kepada lelaki di luar sana yang merasakan tidak mahu memakai baju melayu pada tahun ini dan inginkan lebih ringkas dan nampak menarik anda juga boleh menempah koleksi kurta daripada Eddy Mohaiz. Bukan masa raya pertama sahaja anda boleh pakai kurta ini, masa rumah terbuka pun sesuai tau!





Jadi mana satu pilihan anda untuk lebaran kali ini? Jika sudah ada yang berkenan di hati terus menghubungi Eddy Mohaiz di talian 0192696737 atau ingin melihat lebih banyak lagi corak dan warna anda boleh lawati laman instagram milik beliau Eddy Mohaiz

Warna apa raya tahun ini?

No comments:

Copyright © Syazwan Rahman Designed by azhafizah.com