Monday, September 03, 2012

FUUUYOOO.. RUMAH TERBUKA DATO SITI

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia


Masih bercerita mengenai 1 Syawal ku..haha kesiankan? biasalah sapa tak kenal Wan FUUUYOOO sentiasa lambat update katanya haha ada aku kisah? 

Ok2 fokus! Semua sedia maklum yang ku beraya di KL dan kebetulan rumah Dato' Siti dengan rumah ku tidaklah jauh mana 2 minit je da sampai kaedahnya.. Kesempatan Dato K dan Dato Siti buat rumah terbuka di hari raya pertama di istana terseregam indah dia tu, ku apa lagi tidak melepaskan peluang untuk sama-sama menghadirinya..

Ini kali kedua ku masuk rumah Dato Siti. Jika dulu menghadiri kenduri doa selamat arwah bapanya kali ini rumah terbukanya.. Yeah! Untuk pengetahuan kepada sesiapa yang tidak tahu, meka bukan sahaja meraikan rumah terbuka aidilfitri malah menyambut ulang tahun perkahwinan yang kali ke 6.. Tahniah

Nak membebel panjang pun korang bukan suka. Ini ku kepilkan gambar kenang-kenagan bersama Dato Siti dan jugak suasana di sekitar rumah terbuka

 
Jam di tangan pada waktu ini menunjukkan pukul 4 petang


Bawahnya kolam renang kami menikmati juadah di atasnya kelas kan? rasa nak terjun bagi tok ti tengok ku mandi je #ehh



Memandangkan ku antara tetamu dan peminat bertuah kerana datang awal jam 4 petang (walaupun majlis mula 3 ptg) so sempatlah berborak dan bergambar puas dengan tuan rumah..


segak bergaya itulah dia Dato Khalid



Kalau da sampai tak makan alamatnya rugikan? haha antara juadah yang telah di sediakan adalah sotong kangkung, kambing panggang, mee udang, roti jala, satey, tauhu bakar, abc, char kway teow dll terbaiklah!



Untuk tatapan peminatnya


Sempat lagi pose atas tangga yang sering Dato Siti turun naik setiap kali keluar.. Nak ambil berkat katanya haha


Akhirnya kata terima kasih Dato K dan Dato Siti Sekeluarga dan jumpa lagi




bisik buzz: twitter ~ syazwan_rahman



SALAM FUUUYOOO RAYA~
                        

16 comments:

Amir Rayyan said...

Cantek tangga itu.... hhehehehe...;)

missSenget said...

amboi..

ambik berkat ape tu..? hehhe..

Aien Alien said...

kelassss kau wan! hehe.


amek berkat apa tu??

┐('⌣'┐) (┌'⌣')┌ said...

wah beraya kt uma siti tuhh..hehe

is_isaac said...

untunglah! 2 minit je dah boleh smpi rumah tokti! hoho~

FaizalSulaiman said...

besarnya rumah beliau!

fareezsaidin said...

eh, xajak pon!

pipoq said...

nampak cam 'keras' je ct tu bergambar ngan wan..hehehe..tak sempat nak tukar posing ke ?

::FAIZ:: said...

untungla

DanieL AdiE said...

UNTUNGLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

dyna syamsuri said...

jeles i!!

SafaRsiS said...

untungnye wahai mr wan....... hahahaha.. lupa nk suruh mr. wan kim salam kt tok ti.. hihihiihi. :)

Eazy Izzuddin said...

alaa
tak ajak..
nak itut
xD

Edy Fee said...

wah sempat lg...anyak pic ngan artis kan..untung nye....
hehehe besar umah dia

Yousof said...

Kau duduk area rumah dia, saiz rumah kau mestil ubah kurang fuuuyooo macam dia kan.. ;D


Untunglah dapat makan percuma secara banyak heheh

Dba Ghani said...

pergh :)!!! syokla kauuu..
hahahaa... penangan simply siti la dato ct tu.. heeeee

Copyright © FUUUYOOO... MR.WAN Designed by azhafizah.com