Monday, October 17, 2011

FUUUYOOO... URUSETIA KATANYA..

FUUUYOOO bermula detik 2 petang sampai hari Rabu ku agak sibuk sedikit dek kerana minatang ini haaa..


Sebenarnya dari minggu lepas lagi da mula sibuk buat persiapan tu yang sampai kena kerja hari Sabtu tu.. adehh.. Adalah sampai tersempit, terhimpit, tersemput tapi idak lah sampai terkepit (bahaaya tu) Part ku kena buat tag nama tu amacam cantik tak? haha copy and paste je.. buat sijil untuk meka yang hadir.. setup bilik. dan juga jadi juru gambar pada hari bengkel ini berlangsung..


tengok-tengok banyak kan? tapi ku tak mengeluh pun (walaupun ada sekelumit) nama pun kerja kenalah buat kan? hehe..Apa yang ku harapkan semua akan berjalan dengan lancar dan di rancang hendaknya.. InsyAllah.. Amin..



bisik buzz: sibuk mana pun ku akan melayan kamu.. InsyAllah

SALAM FUUUYOOO~




   

Comments (17)

On October 17, 2011 at 9:02 AM , QASEH ALYN said... [Reply to comment]

fuyoooo!!!..:)

 
On October 17, 2011 at 9:37 AM , Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said... [Reply to comment]

waahhh SETIA MENGURUS ek???gud2....

enjoyyyyy!!!!

 
On October 17, 2011 at 9:42 AM , iKhRam said... [Reply to comment]

lalala.. kerja..
selamat k?

 
On October 17, 2011 at 10:01 AM , Aien Not Alien said... [Reply to comment]

Setia mengurus... hehe

 
On October 17, 2011 at 10:10 AM , pipoq said... [Reply to comment]

kerja baik baik, ikhlas dan jujur..

kan ke transformasi JPJ bermula dengan anda..heheheh

 
On October 17, 2011 at 11:39 AM , is_isaac said... [Reply to comment]

gmbr senyum lebar..hepy sungguh biler bekerja..haha

 
On October 17, 2011 at 1:12 PM , ShahzCudin said... [Reply to comment]

mmg fuyoo la...

 
On October 17, 2011 at 3:12 PM , Cik Yatt said... [Reply to comment]

bgus2..nie la pkerja yg kite mahukan..hehehe

 
On October 17, 2011 at 10:05 PM , kaAka said... [Reply to comment]

alahai..busynya dia,leh jd calon pekerja cemerlang nh...heheheh

 
On October 17, 2011 at 11:49 PM , schaze zainn said... [Reply to comment]

cewahh setia ke?haha


p/s: amboi seyum sampai ke telinga je pix tu..hihi

 
On October 18, 2011 at 6:35 AM , FaizalSulaiman said... [Reply to comment]

pergh wan!

terbaik la:)

 
On October 18, 2011 at 1:32 PM , nurkaloi said... [Reply to comment]

senyum tak nak kalah pulak kann
hahah pape punn slmat bekerja !

 
On October 18, 2011 at 5:12 PM , Finaz Jaafar said... [Reply to comment]

setia..setia setia..hahaha

uiiii orang tu busy laaa

 
On October 18, 2011 at 8:07 PM , Aida Azryn said... [Reply to comment]

baguih betoi pekerja ni. thumbs up! ^^

 
On October 18, 2011 at 10:47 PM , khairul akmal bin azman said... [Reply to comment]

fuyoo..

wan ..
rekemen aku kje kosong kew?

 
On October 18, 2011 at 11:37 PM , Mohd Izzar said... [Reply to comment]

urusetia tu..hahah..
gudluck mr.syazwan..
berseronok la mnjadi urusetia yg dedikasi..hhee

 
On October 18, 2011 at 11:43 PM , khairul akmal bin azman said... [Reply to comment]

nak dapat diskaun bayar saman le x kat blog fuyoo ni..hehe