Monday, October 17, 2011

FUUUYOOO... URUSETIA KATANYA..

FUUUYOOO bermula detik 2 petang sampai hari Rabu ku agak sibuk sedikit dek kerana minatang ini haaa..


Sebenarnya dari minggu lepas lagi da mula sibuk buat persiapan tu yang sampai kena kerja hari Sabtu tu.. adehh.. Adalah sampai tersempit, terhimpit, tersemput tapi idak lah sampai terkepit (bahaaya tu) Part ku kena buat tag nama tu amacam cantik tak? haha copy and paste je.. buat sijil untuk meka yang hadir.. setup bilik. dan juga jadi juru gambar pada hari bengkel ini berlangsung..


tengok-tengok banyak kan? tapi ku tak mengeluh pun (walaupun ada sekelumit) nama pun kerja kenalah buat kan? hehe..Apa yang ku harapkan semua akan berjalan dengan lancar dan di rancang hendaknya.. InsyAllah.. Amin..



bisik buzz: sibuk mana pun ku akan melayan kamu.. InsyAllah

SALAM FUUUYOOO~




   

17 comments:

QASEH ALYN said...

fuyoooo!!!..:)

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

waahhh SETIA MENGURUS ek???gud2....

enjoyyyyy!!!!

iKhRam said...

lalala.. kerja..
selamat k?

Aien Not Alien said...

Setia mengurus... hehe

pipoq said...

kerja baik baik, ikhlas dan jujur..

kan ke transformasi JPJ bermula dengan anda..heheheh

is_isaac said...

gmbr senyum lebar..hepy sungguh biler bekerja..haha

ShahzCudin said...

mmg fuyoo la...

Cik Yatt said...

bgus2..nie la pkerja yg kite mahukan..hehehe

kaAka said...

alahai..busynya dia,leh jd calon pekerja cemerlang nh...heheheh

schaze zainn said...

cewahh setia ke?haha


p/s: amboi seyum sampai ke telinga je pix tu..hihi

FaizalSulaiman said...

pergh wan!

terbaik la:)

nurkaloi said...

senyum tak nak kalah pulak kann
hahah pape punn slmat bekerja !

Finaz Jaafar said...

setia..setia setia..hahaha

uiiii orang tu busy laaa

Aida Azryn said...

baguih betoi pekerja ni. thumbs up! ^^

khairul akmal bin azman said...

fuyoo..

wan ..
rekemen aku kje kosong kew?

Mohd Izzar said...

urusetia tu..hahah..
gudluck mr.syazwan..
berseronok la mnjadi urusetia yg dedikasi..hhee

khairul akmal bin azman said...

nak dapat diskaun bayar saman le x kat blog fuyoo ni..hehe

Copyright © FUUUYOOO... MR.WAN Designed by azhafizah.com