Monday, October 03, 2011

FUUUYOOO... CANTIK/KACAK/HOT?





cantik/kacak/hot

mesti semua akan serbu... semua nak berkenalan... semua nak tahu tentang hidupnya..

bila yang kurang cantik/kacak/hot

semua bagi alasan bila dia nak bertemu mesti mengelak untuk berjumpa mesti ada 1001 alasan

tetapi

bila tak cantik/kacak/hot

berubah menjadi sebaliknya semua tersipu-sipu nak tahu..

tetapi

janganlah sampai menabur fitnah/menipu jika kau tidak tahu hal sebenarnya

sedangkan ketika itu ku terlantar di kamar bertemankan ubat dan tisu sahaja

janganlah kau menganiaya rakan-rakan mu

sedangkan ketika itu rakan-rakan mu dalam kesempitan

sudah lama ku memendam rasa tapi ku tolak tepi sebab hati ku ingin bersahabat

sebab ku mahu bersahabat seramai mungkin tanpa bermusuh situ sana sini..

prinsip ku senang

Jika kau berbuat baik dengan ku, ku akan berbuat baik dengan kau... dan sebaliknya

Hidup ini tidak akan kemana jika peragai kita seperti itu...









bisik buzz: ku tak kaya mana tapi ku tak miskin.. ku tak kacak tapi ku tak hodoh.. ku tak pandai mana tapi ku tak bodoh.. ku tak popular mana tapi ku masih di hargai.



SALAM FUUUYOOO~




   

21 comments:

asfarina fatin redzuan said...

so, jadila yg sederhana saja. n yg cantik or kacak tu, gunakanla anugerah yg diberi sebaiknye.
cehcehceh=)

ayie said...

macam lagu alif satar je..hehe

Hizami Rahim said...

jangan la sedih2. masih ada lagi yang hargai kita. :)

DanieL AdiE said...

Ada lagi yang jauh lebih menghargai kita wan....

Eazy Izzuddin said...

kenapakah...
ku pun biasa2 saja..
;)


Jom Join MyContest =) : Contest Annouced! Mak Aih! Contest Blog Eazy Izzuddin ?!

FarhanaDr said...

Sayang orang yang sayangi kita. Hargai orang yang hargai kita. Kan abang wan? Heeee.. :D

A Crack Mirror said...

Wahahah...apakah semua ini wahai kekanda? Usah persoal ttg rupa paras mu,pangkat darjat kita...ku xrela mendengar...apatah lagi membaca....kerna ku terima dr mu seadanya...ceeeewaaah.ahahaha~

Cik Yatt said...

smue tu tak pnting..yg pling pnting adalah hati.:)

missSenget said...

kenapa ni??

kenapa ni???


kenapaaaaaaaaaaaaaaaa..???

iKhRam said...

aduhai.. napa lak sedey2 nie..??
relax ar..
dah ok sgt dah tue!! apa lagi yg tak cukup?? huhuhu

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

tapi wan ada wujud manusia cm tu...memilih dlm berkawan...

bila berkawan tu biar ikhlas kan...jangan pandang sume tu kalau IKHLAS...

*x yah seday2 laa wan..kuat wan!!!!!

MiszCoMoT said...

wan buat posing comey buleyhh..keh3 biar biasa2 saja asal kita bahagia dengan cara dan diri kita..:)

Fiq Fikri said...

xpe la jgn sedih2 ok,ade lagi yg lebih sy dgn kita,,,:D

~SaL IjOu~ said...

cantik atau hensem sgt tu pun ujian~

jika da ketemu sahabat yg menghargai..maka hargailah dia kembali seadanya~ =)

Aida Azryn said...

jangan risau wan. ada lagi membe lain yang sentiasa bersama dengan wan. xmo sedih ye. :)

::FAIZ FARISH:: said...

take care

nurkaloi said...

Memang tak ada lelaki setampan aku
Tapi yang lebih tampan banyak

haha teringat lagu nie
kiki tak kisah laa pape punn
hati budi lg penting kaaann

Rtp Farra Arisha said...

biarkan kmu happy di dalam hidup sendiri :0
chill ok!!

khairul akmal bin azman said...

berpujangga la malam ni..haha..
aku pun biasa2 je..ensem2 pun nak gi ane kan...masuk kubur lak last2

izzad b* said...

KACAK AJO!WEWEITTTT~~

Finaz Jaafar said...

eloknya yang sedang2 saje..ermm kita pun tak cantik or hot..tapi bahagia je..hihi

Copyright © FUUUYOOO... MR.WAN Designed by azhafizah.com