Monday, October 03, 2011

FUUUYOOO... CANTIK/KACAK/HOT?





cantik/kacak/hot

mesti semua akan serbu... semua nak berkenalan... semua nak tahu tentang hidupnya..

bila yang kurang cantik/kacak/hot

semua bagi alasan bila dia nak bertemu mesti mengelak untuk berjumpa mesti ada 1001 alasan

tetapi

bila tak cantik/kacak/hot

berubah menjadi sebaliknya semua tersipu-sipu nak tahu..

tetapi

janganlah sampai menabur fitnah/menipu jika kau tidak tahu hal sebenarnya

sedangkan ketika itu ku terlantar di kamar bertemankan ubat dan tisu sahaja

janganlah kau menganiaya rakan-rakan mu

sedangkan ketika itu rakan-rakan mu dalam kesempitan

sudah lama ku memendam rasa tapi ku tolak tepi sebab hati ku ingin bersahabat

sebab ku mahu bersahabat seramai mungkin tanpa bermusuh situ sana sini..

prinsip ku senang

Jika kau berbuat baik dengan ku, ku akan berbuat baik dengan kau... dan sebaliknya

Hidup ini tidak akan kemana jika peragai kita seperti itu...









bisik buzz: ku tak kaya mana tapi ku tak miskin.. ku tak kacak tapi ku tak hodoh.. ku tak pandai mana tapi ku tak bodoh.. ku tak popular mana tapi ku masih di hargai.



SALAM FUUUYOOO~




   

Comments (21)

On October 3, 2011 at 11:01 PM , asfarina fatin redzuan said... [Reply to comment]

so, jadila yg sederhana saja. n yg cantik or kacak tu, gunakanla anugerah yg diberi sebaiknye.
cehcehceh=)

 
On October 3, 2011 at 11:02 PM , ayie said... [Reply to comment]

macam lagu alif satar je..hehe

 
On October 3, 2011 at 11:17 PM , Hizami Rahim said... [Reply to comment]

jangan la sedih2. masih ada lagi yang hargai kita. :)

 
On October 3, 2011 at 11:27 PM , DanieL AdiE said... [Reply to comment]

Ada lagi yang jauh lebih menghargai kita wan....

 
On October 4, 2011 at 12:18 AM , Eazy Izzuddin said... [Reply to comment]

kenapakah...
ku pun biasa2 saja..
;)


Jom Join MyContest =) : Contest Annouced! Mak Aih! Contest Blog Eazy Izzuddin ?!

 
On October 4, 2011 at 12:41 AM , FarhanaDr said... [Reply to comment]

Sayang orang yang sayangi kita. Hargai orang yang hargai kita. Kan abang wan? Heeee.. :D

 
On October 4, 2011 at 1:34 AM , A Crack Mirror said... [Reply to comment]

Wahahah...apakah semua ini wahai kekanda? Usah persoal ttg rupa paras mu,pangkat darjat kita...ku xrela mendengar...apatah lagi membaca....kerna ku terima dr mu seadanya...ceeeewaaah.ahahaha~

 
On October 4, 2011 at 2:08 AM , Cik Yatt said... [Reply to comment]

smue tu tak pnting..yg pling pnting adalah hati.:)

 
On October 4, 2011 at 2:49 AM , missSenget said... [Reply to comment]

kenapa ni??

kenapa ni???


kenapaaaaaaaaaaaaaaaa..???

 
On October 4, 2011 at 3:37 AM , iKhRam said... [Reply to comment]

aduhai.. napa lak sedey2 nie..??
relax ar..
dah ok sgt dah tue!! apa lagi yg tak cukup?? huhuhu

 
On October 4, 2011 at 9:31 AM , Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said... [Reply to comment]

tapi wan ada wujud manusia cm tu...memilih dlm berkawan...

bila berkawan tu biar ikhlas kan...jangan pandang sume tu kalau IKHLAS...

*x yah seday2 laa wan..kuat wan!!!!!

 
On October 4, 2011 at 11:08 AM , MiszCoMoT said... [Reply to comment]

wan buat posing comey buleyhh..keh3 biar biasa2 saja asal kita bahagia dengan cara dan diri kita..:)

 
On October 4, 2011 at 11:40 AM , Fiq Fikri said... [Reply to comment]

xpe la jgn sedih2 ok,ade lagi yg lebih sy dgn kita,,,:D

 
On October 4, 2011 at 11:55 AM , ~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

cantik atau hensem sgt tu pun ujian~

jika da ketemu sahabat yg menghargai..maka hargailah dia kembali seadanya~ =)

 
On October 4, 2011 at 1:27 PM , Aida Azryn said... [Reply to comment]

jangan risau wan. ada lagi membe lain yang sentiasa bersama dengan wan. xmo sedih ye. :)

 
On October 4, 2011 at 1:45 PM , ::FAIZ FARISH:: said... [Reply to comment]

take care

 
On October 4, 2011 at 3:35 PM , nurkaloi said... [Reply to comment]

Memang tak ada lelaki setampan aku
Tapi yang lebih tampan banyak

haha teringat lagu nie
kiki tak kisah laa pape punn
hati budi lg penting kaaann

 
On October 4, 2011 at 4:36 PM , Rtp Farra Arisha said... [Reply to comment]

biarkan kmu happy di dalam hidup sendiri :0
chill ok!!

 
On October 4, 2011 at 10:04 PM , khairul akmal bin azman said... [Reply to comment]

berpujangga la malam ni..haha..
aku pun biasa2 je..ensem2 pun nak gi ane kan...masuk kubur lak last2

 
On October 5, 2011 at 2:38 AM , izzad b* said... [Reply to comment]

KACAK AJO!WEWEITTTT~~

 
On October 5, 2011 at 4:44 PM , Finaz Jaafar said... [Reply to comment]

eloknya yang sedang2 saje..ermm kita pun tak cantik or hot..tapi bahagia je..hihi