Monday, September 19, 2011

FUUUYOOO... TATA NABIL

Alhamdulilah selesai sudah presentation ku pada Khamis lepas.. Semua berjalan baik..Terima Kasih pada yang memberi ucapan dan juga mendoakan ye. Touching! hahaha


Ada sesetengah sudah sedia maklum bahawasanya Nabil Aizat seorang blogger telah meninggalkan kita.. Meninggalkan bukan sebab dia mati lol.. Dia meninggalkan Malaysia bertandang ke Jerman balik sambung belajar la.. Hampir beberapa bulan dia bercuti kot.. Flight dia pagi Sabtu. lepas.. Dan kini dia sudah menjejakan kakinya ke bumi Jerman.. Alhamdulilah selamat sampai...


Memandang dia nak balik so ku jumpa dia pada beberapa minggu lepas lepak-lepak makan bersama Qarl n Ash (rakan Qarl)..



Sini ada beberapa keping gambar sebelum dia berangkat..


Sejenak:

  • Nabil seorang yang peramah dan pandai berborak..
  • Senyuman yang mengoda dan mencairkan wanita-wanita di luar sana.. tapi lagi cair kalau ku senyum la kan? haha
  • Masih muda perjalanannya masih jauh lagi.. teruskan mendaki dengan jayanya wahai En. Nabil..hehe
  • Ada lagi 2 tahun lagi kot untuk di mengutip ilmu di negara orang itu..Semoga berjalan lancar InsyAllah
  • Walupun personal baru 2 kali jumpa bertentang mata tapi 

Dan ku doakan Nabil selamat menduduki examnya pada 20 hari bulan ni kot! dan selamat menjaga diri di bumi orang..InsyAllah ada masa lagi kita lepak-lepak dan gelak-gelak lagi k.. haha

Semua tata kat Nabil.. hehe





bisik buzz: bertuah tak dapat rakan sebaik ku?? mengenal erti sahabat..tibebe agaga



SALAM FUUUYOOO RAYA~





   

Comments (12)

On September 19, 2011 at 9:23 PM , AYIE said... [Reply to comment]

mmang btuah sgt laa.. hehe
ape wan, kluar pkai sluar pndek belang2 je
cane nk lawan inchek nabil
bliau dh la hensem
hahaha

 
On September 19, 2011 at 9:26 PM , Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said... [Reply to comment]

babai nabil...

 
On September 19, 2011 at 9:33 PM , missSenget said... [Reply to comment]

babai nabil..

wan, kamu nmpk gemuk..

bai..!

 
On September 19, 2011 at 10:08 PM , Nabil Aizat Abdul Rahman said... [Reply to comment]

gambar cantekk...thanx wan...terharu sangat..insyaallah nanti kita jumpa lepak2 lagi k..rindu your big laugh..hee...

 
On September 19, 2011 at 11:03 PM , Aida Azryn said... [Reply to comment]

hehe.. tata nabil.. jaga diri leklok! :P

 
On September 19, 2011 at 11:09 PM , FarhanaDr said... [Reply to comment]

Comelnya.. Nabil laa.. Bukan Wan.. :p

 
On September 20, 2011 at 12:21 AM , Eazy Izzuddin said... [Reply to comment]

tata....
hik2

New Hottest Entry =) : Contest Annouced! Mak Aih ! Contest Blog Eazy Izzuddin?!

 
On September 20, 2011 at 12:22 AM , DanieL AdiE said... [Reply to comment]

tata nabil...

Nnti lepak2 lagi k...

 
On September 20, 2011 at 9:31 AM , iKhRam said... [Reply to comment]

selmat tinggal ye nabil..

 
On September 20, 2011 at 3:43 PM , Finaz Jaafar said... [Reply to comment]

nabil ni yg mcm jimmy shanley tu kan??
hurmm all the best utk beliau =)

 
On September 20, 2011 at 8:52 PM , PUAN SUE (asam.garam.gula) said... [Reply to comment]

mcm muka jimmy la!..heee

 
On September 21, 2011 at 9:20 AM , aqmalazmi said... [Reply to comment]

byebye nabil..
tertibaaa
he