Tuesday, September 27, 2011

FUUUYOOO.. PULAU MUTIARA

 

Ini kisah percutian kami sekeluarga pada minggu pertama raya (lambat update) haha.. Kebetulan kami menghadiri majlis pertunangan di Parit Buntar, Perak alang-alang pergilah bercuti di Pulau Pinang sambil menyelam minum air temanya lah kan..

Selamaa 3 hari 2 malam tidur di Hotel Continental..



 Pemandangan dari hotel tinggkat 17

Selama 3 hari 2 malam di Pulau Mutiara kami sempatlah mencekik pelbagai makanan di situ antaranya:



Sup Hameed sedap sangat!


 


Di Padang Mahkota merasa Laksa, Sotong Kangkung, Chaw Ketiau, Pesembor memang orang kedai tu "tekan" betul-betul harga.. celako! huhu


Nasi Kandar Beratur kita orang pergi pun da nak petang so tak beratur da..huhu

 Buah Berangan teramat sedap ok!
 
 
 Jeruk sudah biasa beli tapi tak makan sangat haha



Singgah pula ke Taman Bunga (banyak monyet! tatut!)



Inilah dia kabel car baru sangat laju dan condusif! walaupun kadang-kadang mengerunkan sekejap hahaha



 Pemandangan di kaki Bukit Bendera

Merakamkan detik-detik indah di Pulau Mutiara






bisik buzz: Terengganu, Sabah dan Sarawak masih tidak sampai lagi..

SALAM FUUUYOOO~




   

13 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

eh rambut tu kena karat air paip hotel tingkat 17 ek?


matila statement... cabot

ayie said...

wa besnyee tak ajak pon

QASEH ALYN said...

lorh...dtg penang rupa nyer..asal tak calling2..hehe

Finaz Jaafar said...

eh apesal menggoda sangat makanan kat sana eh?grr grrr~ lapar kot !

ermm jeruk mangga adalah sedap hokeyyy

Lelaki Ini said...

i dah pg sarawak!
best!!!!

Cik Yatt said...

untung la berjalan...

DanieL AdiE said...

Wan....amek gambar berdiri mmg kene kaki bersilang ek??hehehe

d_tieah said...

Kalo p sarawak roger2 lah ek..

*Nanti kite p pulau pinang jugakkkkkkkkkkkkkkk.. Hehehe..


Entry Terbaru : Atikah Dan Atirah Norddin (Twinnies)

khairul akmal bin azman said...

untung la..rambut da kaler tue..
cam retis da.

Aida Azryn said...

haha.. pandai posing nampak! steady!!! ;)

FarhanaDr said...

Posing macam biasa, nak meletop aje kannnnn.. Teringin pergi Bukit Bendera lagi. Nak jumpa abang ular. Haha. :)

A Crack Mirror said...

wan..jom2...bila2 free nak datang sarawak roger asya... ehehehe~

iKhRam said...

penang mmg best kot???
hahaha

Copyright © FUUUYOOO... MR.WAN Designed by azhafizah.com