Tuesday, September 27, 2011

FUUUYOOO.. PULAU MUTIARA

 

Ini kisah percutian kami sekeluarga pada minggu pertama raya (lambat update) haha.. Kebetulan kami menghadiri majlis pertunangan di Parit Buntar, Perak alang-alang pergilah bercuti di Pulau Pinang sambil menyelam minum air temanya lah kan..

Selamaa 3 hari 2 malam tidur di Hotel Continental..



 Pemandangan dari hotel tinggkat 17

Selama 3 hari 2 malam di Pulau Mutiara kami sempatlah mencekik pelbagai makanan di situ antaranya:



Sup Hameed sedap sangat!


 


Di Padang Mahkota merasa Laksa, Sotong Kangkung, Chaw Ketiau, Pesembor memang orang kedai tu "tekan" betul-betul harga.. celako! huhu


Nasi Kandar Beratur kita orang pergi pun da nak petang so tak beratur da..huhu

 Buah Berangan teramat sedap ok!
 
 
 Jeruk sudah biasa beli tapi tak makan sangat haha



Singgah pula ke Taman Bunga (banyak monyet! tatut!)



Inilah dia kabel car baru sangat laju dan condusif! walaupun kadang-kadang mengerunkan sekejap hahaha



 Pemandangan di kaki Bukit Bendera

Merakamkan detik-detik indah di Pulau Mutiara






bisik buzz: Terengganu, Sabah dan Sarawak masih tidak sampai lagi..

SALAM FUUUYOOO~




   

Comments (13)

On September 27, 2011 at 11:16 AM , ::FAIZ FARISH:: said... [Reply to comment]

eh rambut tu kena karat air paip hotel tingkat 17 ek?


matila statement... cabot

 
On September 27, 2011 at 11:53 AM , ayie said... [Reply to comment]

wa besnyee tak ajak pon

 
On September 27, 2011 at 11:56 AM , QASEH ALYN said... [Reply to comment]

lorh...dtg penang rupa nyer..asal tak calling2..hehe

 
On September 27, 2011 at 12:33 PM , Finaz Jaafar said... [Reply to comment]

eh apesal menggoda sangat makanan kat sana eh?grr grrr~ lapar kot !

ermm jeruk mangga adalah sedap hokeyyy

 
On September 27, 2011 at 1:04 PM , Lelaki Ini said... [Reply to comment]

i dah pg sarawak!
best!!!!

 
On September 27, 2011 at 1:08 PM , Cik Yatt said... [Reply to comment]

untung la berjalan...

 
On September 27, 2011 at 2:06 PM , DanieL AdiE said... [Reply to comment]

Wan....amek gambar berdiri mmg kene kaki bersilang ek??hehehe

 
On September 27, 2011 at 2:27 PM , d_tieah said... [Reply to comment]

Kalo p sarawak roger2 lah ek..

*Nanti kite p pulau pinang jugakkkkkkkkkkkkkkk.. Hehehe..


Entry Terbaru : Atikah Dan Atirah Norddin (Twinnies)

 
On September 27, 2011 at 5:59 PM , khairul akmal bin azman said... [Reply to comment]

untung la..rambut da kaler tue..
cam retis da.

 
On September 27, 2011 at 7:12 PM , Aida Azryn said... [Reply to comment]

haha.. pandai posing nampak! steady!!! ;)

 
On September 27, 2011 at 7:25 PM , FarhanaDr said... [Reply to comment]

Posing macam biasa, nak meletop aje kannnnn.. Teringin pergi Bukit Bendera lagi. Nak jumpa abang ular. Haha. :)

 
On September 30, 2011 at 12:17 AM , A Crack Mirror said... [Reply to comment]

wan..jom2...bila2 free nak datang sarawak roger asya... ehehehe~

 
On September 30, 2011 at 8:50 AM , iKhRam said... [Reply to comment]

penang mmg best kot???
hahaha