Thursday, September 22, 2011

FUUUYOOO... INILAH DIA GAMBAR TUNANG!

Pada musim raya ini yang bakal melabuhkan tirai tidak lama lagi, ramai ingin membuat majlis rumah terbukakan? Sampai jalan di KL jadi sesak setiap hujung minggu.. Kusut kepala ku tengok..huhu.. Dan ingin menyusun 10 jari mohon maaf jika ku tak berkesempatan untuk menghadiri semua majlis yang di jemput ya.. Terima Kasih atas jemputan anda semua..

Dalam keriuhan membuat majlis rumah terbuka.. Ku berkesempatan jugak menghadiri majlis pertunangan.. Ini kira kakak ipar ku punya adik bertunang di Parit Buntar, Perak.. 

Nak tangkap gambar tunang sendiri ku tak ada calon lagi so tangkaplah gambar tunang orang sedihkan..huhuhu

Ini adalah percubaan pertama ku dalam sesi mengambil gambar majlis orang.. Banyak lagi benda yang ku perlu belajar untuk menjadi fotograper yang terhebat macam G.i Photoshoot tu.. Ku tengok angle-angle daripada gambar yang mereka hasilkan dan ku try ikutlah sikit-sikit.. Selain itu ku banyak jugak bertanyakan kepada rakan laman muka buku ku Nurtaqwa Othman.. Kita orang tidak pernah lagi bersua tapi da boleh kawtim da.. haha

So ku tak mahu cakap banyak inilah antara hasilnya.. Jangan gelak jangan nagis.. Ini baru percubaan pertama ku.. Ku mahukan kritikan membina daripada anda.. cewah 

 ku panggil dia Razima Abd Razak.. Bekerja sebagai juru rawat di hospital Ipoh Perak..



Close up!


call bakal tunang la tu! eheh







Sebentuk cincin merisik dan sebentuk cincin tunang..

Bersama bondanya.. Seiyes bondanya awet muda ok! manisje.. hehe


Amacam? inilah hasilnya yang ku mampu buat setakat ini.. Kritikan membina amat ku perlukan di sini kalau nak kritiklah kan tak nak pun tak apa.. Adop photoshop menjadi permainan ku untuk sesi kali ini..








bisik buzz: rakan ku ada yang bakal bertunang. ada yang akan berkahwin bulan 10 ini.ada yang telah menemui cinta sejati. tapi ku? masih mencari.. ermmm =( 


SALAM FUUUYOOO~



    

21 comments:

missSenget said...

hai..

saya single lg..


kekekekke.. :P

dwaty said...

ingatkan tunang sendiri... hehehe

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

not bad....pas ni bole laaa terima oder org plk...

ayie said...

wah nice :)

AIEN NOT ALIEN said...

wan...ingatkan dia punya tunang la...hihi

nurkaloi said...

alorh alorh
tok sah sedeyh2...t jumpe le tue
kelas gituw dah jd phtgrapher...
kaloi ntah bile ;(

::FAIZ FARISH:: said...

nice picture

d_tieah said...

Oklah ni wan.. Gud job.. Sendiri pun tak mampu kot buat cam wan..


Entry Terbaru 1 : Salahkah Menonton Filem Nasi Lemak 2.0
Entry Terbaru 2 : Filem Nasi Lemak 2.0 Tidak Kurang Hebatnya

IeRa said...

oke la wan..
gud job~ ^__^

Mra Mastura said...

ingtkan gambar tunang wan.
okey ah tu. practise makes perfect!!

Afikah Aziz said...

ingt ni tunang wan hehe..ape pun nice :)

Finaz Jaafar said...

igt wan yg brtunang..hihi..
ala,u'll find someone =) chillex bro

A Crack Mirror said...

pandai wan buat gempak..ahahhaa~
ok da tu..tp bg asya cam ada yg too much edit..sampai nmpak sgt tak real muka model tu... nway gd job..gd luck k..

iKhRam said...

ingatkan tunang sendiri..
setuju dengan asya.. ada kekurangan kat gambar ni.. tp mungkin dari model tu jugak.. saya rasa juru kamera tu kene lagi mesra dengan model supaya kelihatan selesa..

bighagenjo said...

wah.. cun cun gamba...

Nabil Aizat Abdul Rahman said...

x lama lagi je tu wan...dah ada orang tunggu masuk merisik kang..

difficult easy. said...

oke. gambar pun cantik!. :)

BM said...

amboih..ke main lagi...nti boleh bt frelance la..

eddy syrol said...

pe rasa bertunang ek?huhuhu

jom sini
yazidy tak suka pura-pura


Hizami Li cakap pasal daniel adie

khairul akmal bin azman said...

calon ko bile lak wan..
nak mkn nasi mnyak ni..hehe

Aida Azryn said...

haha.. hape lagi wan?cecepat ah cari calon. hiks. :)

Copyright © FUUUYOOO... MR.WAN Designed by azhafizah.com