Monday, August 01, 2011

FUUUYOOO... INDAHNYA RAMADHAN






Seiring terbenam mentari di akhir Sya'ban, kini tibalah bulan Ramadhan.. Alahamdulilah bulan yang di tunggu-tunggu sudah berkunjung tiba..


Matahari berzikir, angin bertasbih dan pepohon memuji keangunan-Mu.. Semua menyambut datangnya malam Seribu Bulan... Indahnya Ramadhan.. Semoga kita selalu diberkahi dibulan yang penuh mahrifah ini..


10 hari pertama bulan Ramadhan adalah fasa pelimpahan rahmat bagi semua orang, 10 hari kedua merupakan fasa pengampunan dari Allah dan 10 hari ketiga adalah fasa terbebas dari api neraka..


Syukur ku pada-Mu Ya Allah atas segala nikmat yang telah ku terima dan nikmat yang akan datang esok, lusa dan nanti... Nikmatmu yang tak putus-putus merupakan bentuk kasih sayang Mu Ya Allah... Dan ampulilah segala dosa yang melekat pada diriku ini.





Jika hati ini pernah menyakiti hati anda harap salah dan silap ku di ampunkan ya.. Salah dan silap anda saya sudah ampunkan..







bisik buzz: "Apabila datangnya bulan Ramadhan, pintu-pintu Syurga akan dibuka, manakala pintu-pintu Neraka ditutup, Syaitan dirantaikan" (Riwayat Bukhari dan Muslim)




SALAM FUUUYOOO RAMADHAN~





28 comments:

missSenget said...

selamat berpuasa mr.syazwann,,, :)

sara zainol said...

Amin, semoga ap yg wan hajati itu tercapai.. selamat berpuasa ye wan ^^

Finaz Jaafar said...

Amiinnnn..

selamat berpuasa wan !!!!

Afikah Aziz said...

selamat berpuasa :)

Far8 budak baik said...

aminnnn aku suka lahh pic tuu..
waaa moga kita diampun kn dosa2 lalu kn..
selamat berbuka poser nnti =)

Aman Ibrahim said...

White, symbolize the pure..

love all the pictures Mr. Wan

difficult easy. said...

selamat berpuasa. :))

::FAIZ FARISH:: said...

i like the picture

WAHIDA ALIAS said...

alhamdullilah..selamat berpuase mr.wan!

iKhRam said...

wow.. entry pembukaan ramadhan yang sgt baik.. insah seketika..

selamat berpuasa yer.

p/s - gmbat ru cantik la.. hahaha

Azmer Lias said...

salam ramadan..
selamat berpuasa :)

Amir Rayyan said...

salam ramadhan....:)

Siti Arfah said...

Salam ramadhan kareem. :). Nice pic !

Eazy Izzuddin said...

salam ramadhan...nice pic ouh..

Faraa Eiman's said...

hikhik , comel jep ! slamat bpuasa ! ;D

Aida Azryn said...

imam muda~ ;p



p/s:kim salam kat ur mum. >.<

A Crack Mirror said...

alhamdulilah..sama2lah kita mewarnai ramadhan ini dengan merebut peluang untuk beramal sebaik mungkin...

Zuewairy said...

slmt berpuasa!! =)

Cik Yatt said...

selamat berpuasa incik fuuuyoo...:)

NICK IRFAN said...

slmt berpuasa!

chemay said...

selamat berpuasa awak.
btw cantik gambar2 tuh.
:)

bighagenjo said...

peh! semat gambar ko. haha! tobat jap aku tengok

hysman said...

terbaek la gambonyer en.wan....
ni gambo tahun lps tu ker atau gambo lain?hehe..

selamat berpuasa utk ko wan dan keluarga.. :)

crecko89 said...

slamat berpuasa ust wan

FaizalSulaiman said...

terima kasih kongsi wan!

Pencacai Alim said...

slamat berpuasa...

khairul akmal azman said...

cam hero nur kasih 2..hehe.

SENORITA ZATY said...

manfaatkan ramadan sebaek3nye he:)

Copyright © FUUUYOOO... MR.WAN Designed by azhafizah.com