MALAYSIA pasti FUUUYOOOO~ Aum!


Salam Khamis..


Hari ini antara hari paling bermakna bagi semua rakyat Malaysia di mana perlawanan kelayakkan Piala Dunia 2014 Malaysia vs Singapura..


Yes! ku akan datang Stadium Bukit Jalil malam ini untuk sama-sama lebih 85 ribu penonton di Stadium Bukit Jalil memberikan sokongan padu pada Harimau Malaya..




Yang tidak berkesempatan pergi ke Stadium ayuh doa dan sokong di depan tv ok..



Pakai baju Hitam + Kuning untuk Malaysia malam ini!




HARIMAU MALAYA PASTI MENGAUM!! SINGA AKAN GENTAR..





~~ Hari ini kita kasi tau itu sama Singa salah masuk hutan ini hutan Harimau Malaya yang punya! ^_^



~~ Hari ini Harimau Malaya kasi ajar Singa meragut rumput asli punya! ^_^








bisik buzz: 3-0



SALAM FUUUYOOO~






Comments (20)

On July 28, 2011 at 10:18 AM , Mra Mastura said... [Reply to comment]

waaaaaaaaa nak ikutttttttttt!! hehe

 
On July 28, 2011 at 10:22 AM , FarhanaDr said... [Reply to comment]

Bersemangat waja! Good boy! :)

Chaiyokkkkk Malaysia.

 
On July 28, 2011 at 10:24 AM , ::FAIZ FARISH:: said... [Reply to comment]

nice baju

 
On July 28, 2011 at 10:26 AM , AIEN NOT ALIEN said... [Reply to comment]

aku tak suka bola sangat.. tapi aku suka orang bersemangat sebab bola... best! hehe...

 
On July 28, 2011 at 10:34 AM , sara zainol said... [Reply to comment]

Semangat negara yg sukar dicari.. hehe teruskan perjuanagn anda utk negara ye ^^ [ ting3 3-0 jgk dr msia]

 
On July 28, 2011 at 11:24 AM , PUAN SUE (asam.garam.gula) said... [Reply to comment]

yeay!! semangat

 
On July 28, 2011 at 11:49 AM , FaizalSulaiman said... [Reply to comment]

terbaek lah!! semangat semangat neh!

 
On July 28, 2011 at 2:34 PM , Finaz Jaafar said... [Reply to comment]

hamboiii mntang2 la kte tgk kt TV jeh..hahaha...

 
On July 28, 2011 at 3:36 PM , missSenget said... [Reply to comment]

ni yg semangat nak tengok depan tv..

harap2 nampak kamu..!!

hahahaha..

 
On July 28, 2011 at 3:52 PM , Hans said... [Reply to comment]

semangat ini yg kita semua mahu
jangan nanti baling mercun plak
:-)

 
On July 28, 2011 at 4:08 PM , Azmer Lias said... [Reply to comment]

selamat menjadi pemain malaysia yg ke-12..
terbaiklah harimau malaya..
hanya mampu tengok depan tv jee...

*harimau mengaum malam ni..
arguummmmmmm!

 
On July 28, 2011 at 4:18 PM , A Crack Mirror said... [Reply to comment]

wOw!!! aum2.. semangat waja wan!!! good2!!

 
On July 28, 2011 at 5:41 PM , eddy syrol said... [Reply to comment]

good luck harimau... (~_~)

 
On July 28, 2011 at 5:41 PM , eddy syrol said... [Reply to comment]

jom terjah

BACA DAN CLICK TAU



CERITA SARANG JERUNG

 
On July 28, 2011 at 8:19 PM , Nurul Afiqah said... [Reply to comment]

malaysia boleh!! :)

 
On July 28, 2011 at 9:26 PM , Aida Azryn said... [Reply to comment]

insyAllah harimaumalaya akan menang malam ni!!!

 
On July 28, 2011 at 9:59 PM , Lea IsNaw! said... [Reply to comment]

wah! tu dia wan penuh bersemangat...

 
On July 28, 2011 at 11:05 PM , iKhRam said... [Reply to comment]

ngauman kita telah tersasar.. tp tetap mengaum..

 
On July 29, 2011 at 8:27 AM , Nur Farah Hani said... [Reply to comment]

alaaaaaaaa malaysie kalah la.. tapi takpe malaysie tetap dihati.. :D

 
On July 29, 2011 at 10:10 AM , SENORITA ZATY said... [Reply to comment]

semngat giler , hehhehe .