Friday, May 20, 2011

FUUUYOOO... ISTIADAT KONVOKESYEN UITM KE-74!

Alahamdulilah majlis Konvokesyen ku pada hari Khamis lepas berjalan lancar dan penuh kegembiraan.. Syukur..


Kira-kira jam 2.30 petang majlis bermula.. Orang tak usah cakaplah bukan main ramai lagi.. Parking?? sampai berderatlah sesak UiTM Shah Alam.. Mana taknya seorang konvo yang datang 5 buah kereta macam mana tu?? tapi itu bukan ku.. Ku datang 1 kereta sahaja ok.. haha.. Ok lupakan pasal itu..


Serba sedikit mengenai atucara majlis ketika di dalam Dewan Agung Tuanku Canselor.. Hampir 3 sedutan drama pihak UiTM tayangkan.. Semuanya berkenaan dengan pengorbanan seorang ibu dan ayah terhadap anak.. So jangan cakaplah berlinanglah jugak air mata kami.. Mujur ada tisu.. huhuhu


Ini ku ada sediakan sedutan detik-detik bersejarah ketika ku mengambil skroll daripada Dato Sahol Naib Canselor UiTM..


Amacam ok?? haha.. Ku grad pada Kelas Kedua Tertinggi bukan Kelas Pertama lagi sikit je lagi kot.. huhu.. Tapi tak apalah hanya itu sahaja rezeki ku.. Ku terima sahaja.. ceewahh.. hehe




Ku bersama ibu bapa ku ketika di luar dewan.. Sebak di dada lalu menitiskan air mata sebab telah tamat pengajian..huhuhu..


mood bersyukur ke hadrat ilahi









bisik buzz: nantikan gambar-gambar konvo ku seterusnya.. ini baru sebahagian sahaja..Ada lagi pose-pose yang FUUUYOOO.. ^_^



SALAM FUUUYOOO~





19 comments:

Fanzi Ruji said...

Tahniah!!! =)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

CONGRATSSSSS !

mye said...

alhamdulilah..
thniah!..

FariehanIbrahim [LBC] said...

thniahhhh!! =D

besh nye da grade. >,<

AiDa AzRyN said...

nak ucap lagi sekali.. tahniah!!! ;)

izzad b* said...

taniah!!! :)

khairunnisa ♥ said...

tahniah ;)

Cik Yatt said...

TAHNIAH INCIK FUUUYOOO..heeee

::FAIZ FARISH:: said...

Tahniah Encik

FarhanaDr said...

Wajib berpose!! I jeles you!! =p

Tahniah kanda wan. Pasni fokus keje. Then boleh kawennnnnn!! Haha. =p

FarhanaDr said...
This comment has been removed by the author.
Zuewairy said...

fuyooooooh!!!

tahniah2.. hik3

..hizamirahim.. said...

tahniah!
jeles!
x sabar nak konvo!!!
XD

mie said...

tahniah!!
setiap langkah diambil gambar tu..
eheheheeee

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

tahniah encik syazwan. semoga lebih berjaya di luar sna.:)

wish u best of luck.

akubiomed said...

Salam perkenala dan tanniah. Tentu rasa puas selepas berhempas pulas dan berbelumang dengan buku.

Bermula alam baru iaitu alam pekerjaan

iskandarzulkarn9 said...

cgrate bro..haha

Tauke Budu said...

tahaniah.....................fuyooooh wan

MIZZ SUE (asam.garam.gula) said...

tahniah dik..sabtu ni akak belanja mkn nasi minyak ok..dtg tau

Copyright © FUUUYOOO... MR.WAN Designed by azhafizah.com