Alahamdulilah majlis Konvokesyen ku pada hari Khamis lepas berjalan lancar dan penuh kegembiraan.. Syukur..


Kira-kira jam 2.30 petang majlis bermula.. Orang tak usah cakaplah bukan main ramai lagi.. Parking?? sampai berderatlah sesak UiTM Shah Alam.. Mana taknya seorang konvo yang datang 5 buah kereta macam mana tu?? tapi itu bukan ku.. Ku datang 1 kereta sahaja ok.. haha.. Ok lupakan pasal itu..


Serba sedikit mengenai atucara majlis ketika di dalam Dewan Agung Tuanku Canselor.. Hampir 3 sedutan drama pihak UiTM tayangkan.. Semuanya berkenaan dengan pengorbanan seorang ibu dan ayah terhadap anak.. So jangan cakaplah berlinanglah jugak air mata kami.. Mujur ada tisu.. huhuhu


Ini ku ada sediakan sedutan detik-detik bersejarah ketika ku mengambil skroll daripada Dato Sahol Naib Canselor UiTM..


Amacam ok?? haha.. Ku grad pada Kelas Kedua Tertinggi bukan Kelas Pertama lagi sikit je lagi kot.. huhu.. Tapi tak apalah hanya itu sahaja rezeki ku.. Ku terima sahaja.. ceewahh.. hehe




Ku bersama ibu bapa ku ketika di luar dewan.. Sebak di dada lalu menitiskan air mata sebab telah tamat pengajian..huhuhu..


mood bersyukur ke hadrat ilahi









bisik buzz: nantikan gambar-gambar konvo ku seterusnya.. ini baru sebahagian sahaja..Ada lagi pose-pose yang FUUUYOOO.. ^_^



SALAM FUUUYOOO~





Comments (19)

On May 20, 2011 at 11:37 PM , Fanzi Ruji said... [Reply to comment]

Tahniah!!! =)

 
On May 21, 2011 at 12:01 AM , miss lolly a.k.a luvfareda said... [Reply to comment]

CONGRATSSSSS !

 
On May 21, 2011 at 12:03 AM , mye said... [Reply to comment]

alhamdulilah..
thniah!..

 
On May 21, 2011 at 12:19 AM , FariehanIbrahim [LBC] said... [Reply to comment]

thniahhhh!! =D

besh nye da grade. >,<

 
On May 21, 2011 at 12:22 AM , AiDa AzRyN said... [Reply to comment]

nak ucap lagi sekali.. tahniah!!! ;)

 
On May 21, 2011 at 12:51 AM , izzad b* said... [Reply to comment]

taniah!!! :)

 
On May 21, 2011 at 2:34 AM , khairunnisa ♥ said... [Reply to comment]

tahniah ;)

 
On May 21, 2011 at 3:18 AM , Cik Yatt said... [Reply to comment]

TAHNIAH INCIK FUUUYOOO..heeee

 
On May 21, 2011 at 8:21 AM , ::FAIZ FARISH:: said... [Reply to comment]

Tahniah Encik

 
On May 21, 2011 at 11:41 AM , FarhanaDr said... [Reply to comment]

Wajib berpose!! I jeles you!! =p

Tahniah kanda wan. Pasni fokus keje. Then boleh kawennnnnn!! Haha. =p

 
On May 21, 2011 at 11:41 AM , FarhanaDr said... [Reply to comment]
This comment has been removed by the author.
 
On May 21, 2011 at 1:35 PM , Zuewairy said... [Reply to comment]

fuyooooooh!!!

tahniah2.. hik3

 
On May 22, 2011 at 12:35 AM , ..hizamirahim.. said... [Reply to comment]

tahniah!
jeles!
x sabar nak konvo!!!
XD

 
On May 22, 2011 at 8:03 AM , mie said... [Reply to comment]

tahniah!!
setiap langkah diambil gambar tu..
eheheheeee

 
On May 22, 2011 at 11:08 AM , FIFIEY LYCHEE MARATION said... [Reply to comment]

tahniah encik syazwan. semoga lebih berjaya di luar sna.:)

wish u best of luck.

 
On May 22, 2011 at 1:08 PM , akubiomed said... [Reply to comment]

Salam perkenala dan tanniah. Tentu rasa puas selepas berhempas pulas dan berbelumang dengan buku.

Bermula alam baru iaitu alam pekerjaan

 
On May 22, 2011 at 2:07 PM , iskandarzulkarn9 said... [Reply to comment]

cgrate bro..haha

 
On May 22, 2011 at 7:10 PM , Tauke Budu said... [Reply to comment]

tahaniah.....................fuyooooh wan

 
On May 24, 2011 at 10:40 AM , MIZZ SUE (asam.garam.gula) said... [Reply to comment]

tahniah dik..sabtu ni akak belanja mkn nasi minyak ok..dtg tau