Wednesday, April 20, 2011

FUUUYOOO.. TAK JANTAN KALAU TAK JATUH MOTOR!

Ya Allah.. Tadi petang (Selasa) yang senja dan dibasahi hujan ku di duga oleh 1 kemalangan kecil ketika ku memandu motor baru ku itu... huhuhu


Ini semua berlaku ketika ku mahu pulang ke rumah melalui jalan plaza tol Akleh.. Tapi ku panjatkan rasa syukur pada-Nya sebab ku hanya luka sikit je.. Tak percaya?? Tengok ini...




Haa sikit je luka diakan.. Itu pun nak kecoh.. huhuhu...Walaupun masa tu ku terjatuh menyirap di atas jalan raya.. Mujur helmet ku ada kalau tak... tak tahu ku nak cakap apa... Tak boleh bayangkan kot.. huhu Dan alhamdulilah motor ku tidak ada apa-apa cume cermin sisi sebelah kiri pemandu je pecah....huhu


Ini semua disebabkan apabila selekoh tiba-tiba kereta depan ku berhenti tiba-tiba disebabkan jam di hadapan hoho.. So dengan cepatnya ku buat brek emergency lah... Dah kata pun hari hujan dan brek emergency jalan pun licinkan... Pengakhirannya ku tersembamlah di jalan raya... huhu..Walaubagaimanapun Tuhan masih menyanyangi ku... Kecederaan ku tidak teruk sangat.. Syukur..






bisik buzz: Tak Jantan La Kalau Tak Jatuh Motor Beb...




SALAM FUUUYOOO~






40 comments:

Amir Rayyan said...

Alhamdulillah selamat....

MIZZ SUE (asam.garam.gula) said...

Alhamdulilah...lain kali hati2 tau dik..nnti nak datang kenduri akak kan. kan..kan...

Cik Yatt said...

hati2 len kali bro..nseb xde pape.. xmriah blog fuuuyooo dah nnt...huu..

SENORITA ZATY said...

luke sikit jew pon hehehhehe

Qarl said...

dah hujan pasni extra careful

asybedazzle said...

nak jadi jantan kena jatuh moto la ni, nnti aku pinjam moto orang. haha. alhamdulillah okay kan

ziera.jamil said...

klo girl x jtuh mto mkne'e x btine la nme'e an,,huhuhu,,
tp,,alhamdulillah la slmt:D

...HaidaHomari... said...

bukan owg kate kalo xjatuh moto lagi tu blom cukup hebat lagi ke bwk moto?? hahaha.. btw, sy pnah gak alami kejadian mcm awk ni... ^^

bukankosong said...

nasib baik ... syukur..

missSenget said...

huhu.. ada orang dtg tolong x?? isk.. nasib baik takda apa2..

AfiQ said...

uish..sib baek tak teruk.. huhuh..leklok pas ni!

Oasis said...

Fuyoooo..terbaik jatuh motor tapi luka kecik jer.

ingatlah orang yg tersayang...jgn bwk laju2.

::FAIZ FARISH:: said...

ala sikit je, lain kali hati2...

pipoq said...

encik wan merempit waktu hujan ke ? hehehe..kalau hujan hujan ni bawak je dengan kelajuan sederhana..biar basah asalkan selamat..tak jantan la kalo takut basah hujan..hehehe

haslina razali said...

errrr wan akak pun jatuh motor gak baru ni kira akak macho laa cam ko eh? ahahahahahahhaha

Finaz Jaafar said...

naseb luka sikit jek..phewww
berhati2lah di jalanraya..Ingatlah orang tersayang..Anda mampu mengubahnye !wee~
=P

Azmer Lias said...

syukur Alhamdulillah..
just luka kecil je..
nti hati2..

FaizalSulaiman said...

nasib takde pape wan.

lain kali hati2, k!

Aida Azryn said...

hati2 la bawa motor tu.. jgn la rempit laju sgt. *ceh nasihat orang konon.. <(,")*

Nur Farah Hani said...

ehehehe.. conclusionnya berhati2 dijalan raya..:P

dyna syamsuri said...

alhamdulillah tak teruk sgt,,,hati2. motorsikal tinggi risiko kemalangan.

efa said...

uish nasib sikit,lain kali hati2 km lepas accident tak bwak dah motor fobia2 T__T

EIPUL said...

bebaek bwk moto tu, huhu



aku aritu tegolek kat midvalley naik moto ko gelakkan ek? Haha, memang betul pun, mesti akan jatuh motor, kalau tak penah tu memang agak pelik ar, LOL

mie said...

tu baru sikit....
jatuh la berguling2...
heheheheee

iskandarzulkarn9 said...

alah..luka sikit baru anak jantan kan..haha

lea said...

ciput je lukanya..hehe

tp mesti pedih nak mandi kan kan

khairul akmal azman said...

kate nak jd cam azroi...
"ku jejak..jalan yg berliku..."

DanieL AdiE said...

Alhamdulillah..mujur x teruk..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

l0lly penah terjun dr motor kuikuikui!





take care =)

darkbatman said...

wan, xmacho ahh kalu xpenah sakit kan? kate anak jantan. Kehkehkeh!

si ngokngek said...

walaowei macam serius ja,sampai meniarap atas jalan raya..nasib baik okey ja ka..tue lar nanti hati-hati

DaK CoMoT said...

huhuuu.....risaula dengaq2 excident la jth moto laa..hummm lenkali hati2...jangan laju2...hummmmmm

MataHati @ MH said...

barulah jantan namanya kalau jatuh motor... biasalah adat menunggang motor

izzad b* said...

hati2 ok!

Anna King said...

semoga cepat sembuh wan... ^^

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

syukur alhamdulillah...get well soon...

Mra Mastura said...

mra jatuh moto. kire jantan x? XD

nurkaloi said...

alamak pe kes ni mr.wannn
fuyoooo abesss

kekekekekeke
tak jantan laa lau tak jatuh moto

abes lau kaloi ni yg duk merempit and jatuh
'tak betina laa lau tak jatuh moto'
oke?? hahahaa

ana raisya said...

ala sikit je tu..lain kali bawk laju lagi na..hi

SANDRA AZWAN said...

kesiannye..takpe, mujur tak jadi apa2....;-)

Copyright © FUUUYOOO... MR.WAN Designed by azhafizah.com