Wednesday, February 02, 2011

FUUUYOOO... LAYA GONG XI FA CAI WOO

FUUUYOOO... Esok Laya Gong Xi Fa Cai Wooo!! Lu da ready belum? Wa ni masih buat persiapan terakhir ni.. Antaranya Kuih bulan da siap, da taman pokok limau da, angpau pun wa udah isi 50 sen seorang, orang naga pun da konpem esok datang umah wa.. lu olang ada?? huhu..


:: Hiyakkkkkk! (halau syaitan dan iblis kot) ::

Ok kembali ke dunia realiti.. haha.. Bila tibanya Tahun Baru Cina ini wa pasti mengingat kembali rakan-rakan cina wa ketika ku berlajar di Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan.. Di Jurusan Perakaunan ini ramai jugak lah wa kenal rakan-rakan cina ini.. Antaranya

Yin.. Dia antara cina yang hot kot..

Suyui.. Sangat friendly..

Chang.. Sangat rajin dan baik..

Coco.. aiyakkk ini olang wo manyak cakap wo..haha

Lim.. Dia sangat cantik.. Tengok jelah antara wa dengan dia sama tinggi sama pandan kan kan?

Ting... Ini olang manyak pendek tapi dia punya mulut aiyakk wa rasa mau lepang laju-laju sebab dia manyak cakap jugak wo.. huhu


Aiyak semua perempuan wo.. Tapi wa bukan lengcai ok.. haha.. Begitulah kisah wa semasa di Matrix.. Hampir 4 tahun sudah berlalu tapi wa masih ingat kisah memori bersama mereka.. Di UiTM mana ada bangsa cina.. Orang berlagak jadi cina ramai! huhu..teeeeeeeeet lupakan..



:: Gong Xi Gong Xi Gong Xi ni ya, Gong Xi Gong Xi Gong Xi ni... Ewaahhh.. ^_^ ::

Wa rasa itu sahaja.. Bagi yang berbangsa Cina.. Gong Xi Fa Cai.. Kepada yang lain-lain itu terutama bangsa Islam dan Melayu.. Selamat Bercuti, Selamat Berpesta & Selamat Cucuk Bintang ye.. hehe




bisik buzz: Tahun ini tahun Arnab kan.. Nak tahu lebih lanjut apa kelebihan Tahun Arnab, pergi restoran Haji Samuri oder Sate Arnab konpem lepas itu dapat jawapannya.. (^_^)


SALAM FUUUYOOO~





Comments (25)

On February 3, 2011 at 12:08 AM , AiDa AzRyN said... [Reply to comment]

Gong xi fa cai! haha.. XD

 
On February 3, 2011 at 1:31 AM , Liquid said... [Reply to comment]

nak angpow.!!

 
On February 3, 2011 at 1:46 AM , DanieL AdiE said... [Reply to comment]

Gong Xi nie!

 
On February 3, 2011 at 1:48 AM , crecko89 said... [Reply to comment]

GOnG Xi fa ChOi ahhahaha

 
On February 3, 2011 at 3:49 AM , faz_e said... [Reply to comment]

Wah manyak kawan cina meh~
Hehheheheeee

 
On February 3, 2011 at 4:00 AM , mR.sYaH said... [Reply to comment]

selamat bercuti.. cantik2 amoi tu.. heheh..

 
On February 3, 2011 at 4:29 AM , mye said... [Reply to comment]

slamat brcuti!..
wah rmai awek chinese yg lelakinya xda ek?
hehehe

 
On February 3, 2011 at 5:38 AM , Eazy Izzuddin said... [Reply to comment]

happy CNY hehe
xD

 
On February 3, 2011 at 7:24 AM , mie said... [Reply to comment]

tu dia...
siap ada baju raya lagi..
ehehehee

 
On February 3, 2011 at 7:28 AM , FaizalSulaiman said... [Reply to comment]

waaa

meriah betul wan

sangat bertema, ye:)

 
On February 3, 2011 at 8:18 AM , Farhan Zulhusmi said... [Reply to comment]

gong xi fa cai juga maa....aya...lu cina macam...apa pacal??
hahaha....
tu angapaw xla ka???hehehe

 
On February 3, 2011 at 8:50 AM , fatin hanani said... [Reply to comment]

haha amboii...gmbq
ngan awek cina ja nohh...
pwe2 cina mana?? hahaha

emmm nak ampau hehe
bajuw dah lawa dah tu..
ampau kena kasi la haha

 
On February 3, 2011 at 10:00 AM , nelly said... [Reply to comment]

gud luck .
bergaya betul .

 
On February 3, 2011 at 12:32 PM , ADfeez said... [Reply to comment]

aiiiiii!!! lawa sangat bju tu!!!
jeles jeles.. nk melaram pakai bju cenggituh gak.. miahahahah

 
On February 3, 2011 at 12:32 PM , Biela Sapine said... [Reply to comment]

$50 sen je wan ? Woo, manyak pelekut loo. Haha
Gong Xi Fa Chai back

 
On February 3, 2011 at 3:44 PM , FIFIEY LYCHEE MARATION said... [Reply to comment]

gong xi fat chaiii syazwannnn:)

 
On February 3, 2011 at 11:57 PM , hysman said... [Reply to comment]

mane leng chai der..
hehe..
btw,mmg cute mmbr chinese mu der..
ahaks...

maw angpaw!!!
:)

 
On February 4, 2011 at 12:36 AM , aqish basir said... [Reply to comment]

boleh ganti jackie channnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!

 
On February 4, 2011 at 1:28 AM , MataHati @ MH said... [Reply to comment]

hakkk...wong fei hung dah menjelma kembali..

bro, buat lah aksi kung fu sikit..hehehe

 
On February 4, 2011 at 4:21 AM , izzad b* said... [Reply to comment]

GOnG Xi fa ChOi

 
On February 4, 2011 at 10:42 AM , FariehanIbrahim [LBC] said... [Reply to comment]

waaa~~ sanad cool maaa pkai itu bju! ^^,

HCNY! angpau plisss. xD

 
On February 4, 2011 at 11:09 AM , misz molecule said... [Reply to comment]

segak bergayanye kamu..



mgngalahkan bangsa cina

 
On February 4, 2011 at 11:17 AM , Afzainizam said... [Reply to comment]

… ....Gong Xi Fat Coi……..
┏〓〓┓┏〓〓┓┏〓〓┓
Wish you healthy always
┗〓〓┛┗〓〓┛┗〓〓┛
....lllllll........ lllllll .......lllllll....
Salam dari kami…
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

hamboiiii ko melaram sakan yerrrr.... siap nak berkungfu..... slamat taun baru yerrrr.... mintak ampau RM50 boleh tak....

 
On February 6, 2011 at 1:54 PM , NICK IRFAN said... [Reply to comment]

comey2 smua kwn ko yg cina ni.. haha

 
On February 8, 2011 at 9:53 AM , niesz said... [Reply to comment]

wow!so cool!wan ade darah cina ke..ehehehehe...