Wednesday, February 02, 2011

FUUUYOOO... LAYA GONG XI FA CAI WOO

FUUUYOOO... Esok Laya Gong Xi Fa Cai Wooo!! Lu da ready belum? Wa ni masih buat persiapan terakhir ni.. Antaranya Kuih bulan da siap, da taman pokok limau da, angpau pun wa udah isi 50 sen seorang, orang naga pun da konpem esok datang umah wa.. lu olang ada?? huhu..


:: Hiyakkkkkk! (halau syaitan dan iblis kot) ::

Ok kembali ke dunia realiti.. haha.. Bila tibanya Tahun Baru Cina ini wa pasti mengingat kembali rakan-rakan cina wa ketika ku berlajar di Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan.. Di Jurusan Perakaunan ini ramai jugak lah wa kenal rakan-rakan cina ini.. Antaranya

Yin.. Dia antara cina yang hot kot..

Suyui.. Sangat friendly..

Chang.. Sangat rajin dan baik..

Coco.. aiyakkk ini olang wo manyak cakap wo..haha

Lim.. Dia sangat cantik.. Tengok jelah antara wa dengan dia sama tinggi sama pandan kan kan?

Ting... Ini olang manyak pendek tapi dia punya mulut aiyakk wa rasa mau lepang laju-laju sebab dia manyak cakap jugak wo.. huhu


Aiyak semua perempuan wo.. Tapi wa bukan lengcai ok.. haha.. Begitulah kisah wa semasa di Matrix.. Hampir 4 tahun sudah berlalu tapi wa masih ingat kisah memori bersama mereka.. Di UiTM mana ada bangsa cina.. Orang berlagak jadi cina ramai! huhu..teeeeeeeeet lupakan..



:: Gong Xi Gong Xi Gong Xi ni ya, Gong Xi Gong Xi Gong Xi ni... Ewaahhh.. ^_^ ::

Wa rasa itu sahaja.. Bagi yang berbangsa Cina.. Gong Xi Fa Cai.. Kepada yang lain-lain itu terutama bangsa Islam dan Melayu.. Selamat Bercuti, Selamat Berpesta & Selamat Cucuk Bintang ye.. hehe




bisik buzz: Tahun ini tahun Arnab kan.. Nak tahu lebih lanjut apa kelebihan Tahun Arnab, pergi restoran Haji Samuri oder Sate Arnab konpem lepas itu dapat jawapannya.. (^_^)


SALAM FUUUYOOO~





25 comments:

AiDa AzRyN said...

Gong xi fa cai! haha.. XD

Liquid said...

nak angpow.!!

DanieL AdiE said...

Gong Xi nie!

crecko89 said...

GOnG Xi fa ChOi ahhahaha

faz_e said...

Wah manyak kawan cina meh~
Hehheheheeee

mR.sYaH said...

selamat bercuti.. cantik2 amoi tu.. heheh..

mye said...

slamat brcuti!..
wah rmai awek chinese yg lelakinya xda ek?
hehehe

Eazy Izzuddin said...

happy CNY hehe
xD

mie said...

tu dia...
siap ada baju raya lagi..
ehehehee

FaizalSulaiman said...

waaa

meriah betul wan

sangat bertema, ye:)

Farhan Zulhusmi said...

gong xi fa cai juga maa....aya...lu cina macam...apa pacal??
hahaha....
tu angapaw xla ka???hehehe

fatin hanani said...

haha amboii...gmbq
ngan awek cina ja nohh...
pwe2 cina mana?? hahaha

emmm nak ampau hehe
bajuw dah lawa dah tu..
ampau kena kasi la haha

nelly said...

gud luck .
bergaya betul .

ADfeez said...

aiiiiii!!! lawa sangat bju tu!!!
jeles jeles.. nk melaram pakai bju cenggituh gak.. miahahahah

Biela Sapine said...

$50 sen je wan ? Woo, manyak pelekut loo. Haha
Gong Xi Fa Chai back

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

gong xi fat chaiii syazwannnn:)

hysman said...

mane leng chai der..
hehe..
btw,mmg cute mmbr chinese mu der..
ahaks...

maw angpaw!!!
:)

aqish basir said...

boleh ganti jackie channnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!

MataHati @ MH said...

hakkk...wong fei hung dah menjelma kembali..

bro, buat lah aksi kung fu sikit..hehehe

izzad b* said...

GOnG Xi fa ChOi

FariehanIbrahim [LBC] said...

waaa~~ sanad cool maaa pkai itu bju! ^^,

HCNY! angpau plisss. xD

misz molecule said...

segak bergayanye kamu..



mgngalahkan bangsa cina

Afzainizam said...

… ....Gong Xi Fat Coi……..
┏〓〓┓┏〓〓┓┏〓〓┓
Wish you healthy always
┗〓〓┛┗〓〓┛┗〓〓┛
....lllllll........ lllllll .......lllllll....
Salam dari kami…
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

hamboiiii ko melaram sakan yerrrr.... siap nak berkungfu..... slamat taun baru yerrrr.... mintak ampau RM50 boleh tak....

NICK IRFAN said...

comey2 smua kwn ko yg cina ni.. haha

niesz said...

wow!so cool!wan ade darah cina ke..ehehehehe...

Copyright © FUUUYOOO... MR.WAN Designed by azhafizah.com