Monday, January 03, 2011

MY HEADER CONTEST

terpanggil bila baca entri Hizami.. dia masuk contest header daripada Rieyana Ynn.. menarik! menarik sebab hadiah dia.. ku kan mata duitan kan! haha... tak pe lah mana tau berkat header baru ni bertuah ke boleh pulang modal balik kan... hahaha.. so ku mahu tunjukan header ku yang cantik ini..cantik ke?? haha...



:: 1 ::

:: 2 ::
(hasil idea bersama ku dan cik sri)


lantak! cik Rieyana pilihlah yang mana sejukk di mata, perut dan hati anda ye.. janji ku nak menang! nak gunakan hadiah itu untuk buat tambah-tambah sempena Hari Ulang Tahun ku 20 Jan boleh cik Rieyana?? hek hek hek..contest ini mendapat sambutan hangat kot dan ramai gile kaum hawa yang menyertainya.. oleh sebab itu ku tak mahu di katakan kaum adam ketinggalan so ku gigih masuk itu je motifnya.. menang? ada rezeki ada ler tak ada nak buat macam manakan tak kan nak acu pisau kat cik rieyana kot..adehh..


mahu tag 3 orang rakan:






14 comments:

mizz sue said...

BOLEH AJE..BOLEH SAMBUT BESDAY SKALI..HIHI..WAN BELIKAN KEK LA..

..hizamirahim.. said...

wah.
dasat betol.
mmg best kan contest ni?
senang je.
XD

mr.syazwan said...

miz sue

haha insyALLAH kalau menang! huhu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
hizami

tau xpe tepek je kaedah cuba jaya kan
hehe

SyahmiFikri said...

wahh..
menarik2..

menarik contest jer la..

nak masuk nan ado laa...

tak reti nak buat header koet.. muahahah

Wan Gerrard said...

cun header bro ^_^

syuwai said...

fuy0o..

gud luck yew !

DanieL AdiE said...

yeah!

mmg nak join kontest2 header nie..

ok2...adie join ya..

E.d.Y said...

good luck k..moga ada rezeki awal tahun..hehe

mie said...

tudia....
blog gue xde header...
hehhehee

gud luck

nora said...

blog aku takde header

nanti ko menang kan, sponsor header tuk aku ek.

ko kan baik, hensem, begaya, so ko kena ar tolong aku tau

Eazy Izzuddin said...

fuhyooooo
nice r bro
i like it
:P

pipoq said...

fuuuyooo..sambil menyelam minum air encik wan ni..sambil promote header baru sambil promote tarikh hari ulangtahun tu..hehehe..

hamzah ian said...

fuhyoooo

eqbalzack said...

boleh menang ni!

Copyright © FUUUYOOO... MR.WAN Designed by azhafizah.com