Monday, January 03, 2011

MY HEADER CONTEST

terpanggil bila baca entri Hizami.. dia masuk contest header daripada Rieyana Ynn.. menarik! menarik sebab hadiah dia.. ku kan mata duitan kan! haha... tak pe lah mana tau berkat header baru ni bertuah ke boleh pulang modal balik kan... hahaha.. so ku mahu tunjukan header ku yang cantik ini..cantik ke?? haha...



:: 1 ::

:: 2 ::
(hasil idea bersama ku dan cik sri)


lantak! cik Rieyana pilihlah yang mana sejukk di mata, perut dan hati anda ye.. janji ku nak menang! nak gunakan hadiah itu untuk buat tambah-tambah sempena Hari Ulang Tahun ku 20 Jan boleh cik Rieyana?? hek hek hek..contest ini mendapat sambutan hangat kot dan ramai gile kaum hawa yang menyertainya.. oleh sebab itu ku tak mahu di katakan kaum adam ketinggalan so ku gigih masuk itu je motifnya.. menang? ada rezeki ada ler tak ada nak buat macam manakan tak kan nak acu pisau kat cik rieyana kot..adehh..


mahu tag 3 orang rakan:






Comments (14)

On January 3, 2011 at 5:19 PM , mizz sue said... [Reply to comment]

BOLEH AJE..BOLEH SAMBUT BESDAY SKALI..HIHI..WAN BELIKAN KEK LA..

 
On January 3, 2011 at 5:42 PM , ..hizamirahim.. said... [Reply to comment]

wah.
dasat betol.
mmg best kan contest ni?
senang je.
XD

 
On January 3, 2011 at 5:55 PM , mr.syazwan said... [Reply to comment]

miz sue

haha insyALLAH kalau menang! huhu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
hizami

tau xpe tepek je kaedah cuba jaya kan
hehe

 
On January 3, 2011 at 6:20 PM , SyahmiFikri said... [Reply to comment]

wahh..
menarik2..

menarik contest jer la..

nak masuk nan ado laa...

tak reti nak buat header koet.. muahahah

 
On January 3, 2011 at 6:45 PM , Wan Gerrard said... [Reply to comment]

cun header bro ^_^

 
On January 3, 2011 at 7:17 PM , syuwai said... [Reply to comment]

fuy0o..

gud luck yew !

 
On January 3, 2011 at 10:03 PM , DanieL AdiE said... [Reply to comment]

yeah!

mmg nak join kontest2 header nie..

ok2...adie join ya..

 
On January 3, 2011 at 10:42 PM , E.d.Y said... [Reply to comment]

good luck k..moga ada rezeki awal tahun..hehe

 
On January 4, 2011 at 1:52 AM , mie said... [Reply to comment]

tudia....
blog gue xde header...
hehhehee

gud luck

 
On January 4, 2011 at 11:36 AM , nora said... [Reply to comment]

blog aku takde header

nanti ko menang kan, sponsor header tuk aku ek.

ko kan baik, hensem, begaya, so ko kena ar tolong aku tau

 
On January 4, 2011 at 1:05 PM , Eazy Izzuddin said... [Reply to comment]

fuhyooooo
nice r bro
i like it
:P

 
On January 4, 2011 at 1:27 PM , pipoq said... [Reply to comment]

fuuuyooo..sambil menyelam minum air encik wan ni..sambil promote header baru sambil promote tarikh hari ulangtahun tu..hehehe..

 
On January 4, 2011 at 3:54 PM , hamzah ian said... [Reply to comment]

fuhyoooo

 
On January 4, 2011 at 6:55 PM , eqbalzack said... [Reply to comment]

boleh menang ni!