Friday, January 14, 2011

FUUUYOOO... BENIH TERHANGAT DI AJL 25?

Kalau sebelum ini ku tunjukkan artis-artis wanita yang turut serta di Post Party AJL 25 sampai "tertumpah nasi lemak" dia kan.. kali ini ku tunjukkan pula Benih Terhangat Di Ajl 25.. hangat ke?? haha..

seiyes lepas melihat Ashraf Muslim di preview Aku Masih Dara dan kali ini di sini memang betul dia seorang sopan-santun..dia sudah berubah.. no wonder drama terbaru Ustaz Amirul dia pun memegang watak ustaz.. muka manisnya, senyumannya, wajahnya dan tingginya hampir sama dengan ku kan?? haha.. mesti Benih dia baik kan macam ku..hoho





Abang Harapan ku akhirnya jumpa bertentang mata.. selama ini hanya berborak di alam maya je.. mujur dia masih kenal ku.. terharu gila.. konpem Benih ingatan dia sangat mencanakkan..



"Inilah anak kami??" hoi! ko gila! Benih mana nak cantumkannya untuk dapat anak?? nak kena sambar petir ke?? haha.. Kamal very sporting beb.. pasal Mia Sara nanti ku cerita ok next entri..


Ery Putra.. ermm ku rasa ku lagi popular kot.. huhu.. cuma Benih kita orang je hampir sama kot.. Benih ketinggian ler..



ku da agak da Farish ni menghasilkan Benih yang pendek je.. tengoklah sekarang ternyata ku lebih tinggi..



kalau ku rajin pergi gym ternyata Benih badan ku akan macam Fizo Omar kan? tunggulah nanti..



Daus AF.. aiyoo dia pun kecik molek gak ye.. kesian Benih terbantut kot.. huhu





Shahri.. bila tengok gambar ini ku rasakan macam ku artis dan Shahri peminat ku betul tak?? haha cuma ku tak boleh lawan Benih dia.. Benih dia subur dan gebu..hoho



Benih Iqram melihat pada mata kasar nampak kasar dan ganas tapi rupa-rupanya ada taman di dalamnya..



sekitar suasana Post Party.. tempat da macam disko je nak cakap pun tak boleh kot..huhu



kebetulan ku balik dalam 1.30 pagi .. tengok stadium krew-krew sedang berkemas.. perh malam tu jugak dorang kena kemaskan kesian abang-abang.. konpem Benih mereka kuat..huhu



Ternyata sekali dan sudah pasti Benih di atas ini yang Terbaik Dari Ladang dan FUUUYOOO... hahaha


bisik buzz 1: masa Post Party ku baru merasa makan tauhu bakar.. seiyes sedap giler 4 keping tauhu ku bedal dengan selamber badak je... huhu


bisik buzz 2: Benih di sini merujuk kepada Baka.. faham? tak faham sudah.. (>.<)


SALAM FUUUYOOO~





Comments (20)

On January 14, 2011 at 6:48 PM , niesz said... [Reply to comment]

jeles nye..huhu..nk jgk tgkp gmbr mcm tu..

 
On January 14, 2011 at 6:55 PM , AYIE said... [Reply to comment]

hahaha.. klaka gile.. xley bla benih. farish tu sape?? yg tbaik dri ladang tu sape?? gmba xkua2,, bnyak kli refresh pn x kua gak.. hu

 
On January 14, 2011 at 6:59 PM , ||| PöJìé PööH ||| said... [Reply to comment]

apa benih2 nih?

PojiePooh; Hanya Satu...

 
On January 14, 2011 at 7:12 PM , ..hizamirahim.. said... [Reply to comment]

haha.
benih?
adeh.
=.=

 
On January 14, 2011 at 7:15 PM , NICK IRFAN said... [Reply to comment]

eh! artis perempuan xde ker?

 
On January 14, 2011 at 7:27 PM , Mra Mastura said... [Reply to comment]

hahaha... tggu update sal mia sara

>.<

sy nak baka dari ashraf muslim.. tettt

 
On January 14, 2011 at 7:32 PM , SyahmiFikri said... [Reply to comment]

tak habes2 ngan benih ko nie..

hahaha.. eh2 ko ngan sahri dah macam adik berdik jer aku tgok.. haha

 
On January 14, 2011 at 9:54 PM , E.d.Y said... [Reply to comment]

nak sain..ko dah macam artis la

 
On January 14, 2011 at 10:11 PM , cik yatt said... [Reply to comment]

ashraf muslim..lagi kacak tngok die dpan2 dri at tv..jlesye dpat tngkap gmbr ngan die..mlm tu xsmpt sbb nk blek cpt..huhuhu..

pe mksd die suda brubah?

 
On January 14, 2011 at 11:03 PM , red chopsticks said... [Reply to comment]

soalan budak skemA: camna nk g post party any major event??kt kena masuk pertandingan bagai ke?

 
On January 14, 2011 at 11:49 PM , Afzainizam said... [Reply to comment]

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara
Salam Sebuah persahabatan....
Terima kasih atas kembara ziarah maya”

hamboiiii melaram dngan artis wehhhhh.... sungguh ku tak sangka ko amat popularrr.... best gilerrrr

 
On January 15, 2011 at 6:58 AM , FaizalSulaiman said... [Reply to comment]

warghhh benih katanya!hahahaha

cayakah wan,pose last tu terbaek la!!

 
On January 15, 2011 at 10:38 AM , Liquid said... [Reply to comment]

ape benih2 neh... wa dh fikir lain td eheh

 
On January 15, 2011 at 4:07 PM , lea said... [Reply to comment]

wah..bestnya dapat bergambar dgn artis2 tu sume. jeles2!

 
On January 15, 2011 at 5:19 PM , pipoq said... [Reply to comment]

hahaha..fuuuyooo..banyak tul benihnya..

 
On January 16, 2011 at 5:33 AM , mie said... [Reply to comment]

wow!!
nak minta sign boleh?
hahaaaa

 
On January 16, 2011 at 7:23 AM , EIPUL said... [Reply to comment]

wah bestnye, ko dapat pegi post party ea?
yang penting aku pening baca entry ko, penuh dengan pekataan benih

haha

 
On January 16, 2011 at 4:20 PM , AiDa AzRyN said... [Reply to comment]

wah,segaknye ashraf muslim.. hehe :)

 
On January 16, 2011 at 7:09 PM , hysman said... [Reply to comment]

perghhh..
giler la mu..
ni sape yg artis sape yg peminat?
gaya mcm ko yg artis..
baek benih ko yer.. :p
hehehe...

 
On January 16, 2011 at 11:45 PM , Eazy Izzuddin said... [Reply to comment]

fuhyoooo
semuanya benih bagus2....
:P