Monday, December 27, 2010

FUUUYOOO... FESYEN KE LAUT!

kali ini mahu bogelkan (ini bahasa ku) maksudnya tunjukan gambar-gambar artis catwalk di Anugerah Skrin 2010 Jumaat lalu.. ada yang kata tidak tengok so ku sedikit sebanyak bolehlah kongsikan!

mula-mula ku pergi solat maghrib di PWTC (kinja-kinja jugak solat mesti) lepas tu terus melangkah kaki ke aras 4 tengok artis terkinja-kinja catwalk dulu sebelum masuk dewan..

Mizz Nina suka tengok muka dia rasa nak kemam lama-lama..dah la sweet dan kecil je dia.. kalau nak kis konpem kena dukong dia dulu.. opsss.. lupakan!

Nisdawati ok la yang penting dia kurus! peluk tak sedap! haha

Amber Chia..

bila je tengok baju meka terus dalam kepala tengang ku (kepala atas laa) ini adalah rekaan Jeffriey Ibrahim!

Atilia

kelas mak hayam sorang ni..

Aziz M. Osman dan isteri. seiyes ku tengok isteri dia sebijik! sejibon! setandan! dengan Farah AF2 kan! cuba tengok betul-betul.. cara dia gelak, cara dia cakap, aaaaaaaaaaaa ku suka perempuan macam ni ler! please carikan! kalau jumpe roger-roger ok.. *nada mengharap ^_^

nama fesyen ini Harimau Berkepak! haha (ghimau ada kepak ke? ermm)

Sheila Rusly walaupun simple tapi sesuai dengan image dia kan! suka dia!

Cat bertudung alhamdulilah

Lakon Layar Terbaik! Dia sangat sporting! macam inilah..

Pening, pelik, pitam dengan fesyen dia! suka hatilah kan..

simple!

Abby erm hujung-hujung baju tu bakar erk?? haha teringat masa buat kerja kursus geografi dan sejerah masa sekolah bakar hujung-hujung kertas.. sama la tema dia ni.. opsss! eh korang jangan salah anggap ku hanya cakap pasal fesyen dia tapi dalam lubuk hatiku Abby tetap cantik.. ku minat dia.. dia Senior Sekolah Menangah lama ku kot so kenalah hormat.. kak Abby I love! ^_^

amacam FUUUYOOO tak fesyen meka?? ermm ada yang ok ada yang Ke Laut! apa-apa pun suka Sheila Rusly dan Isteri Aziz M. Osman!

nak sambung lagi tapi tak laratlah sayang.. dari malam tadi sampai sekarang batuk, selsema badan pun panas ni.. masuk jam ini (10.28 p.m) hampir 10 kali PANCUT! eh bukan "benda" tu la.. tapi pancut haler aka alat semput, lelah! adehhh.. esoknye sambung insyALLAH..

" jadi DIRI SENDIRI lagi senang dari JADI DIRI ORANG LAIN tak penat ke?? penatkan nak hidup dengan KEPROPAAN je.. ahh malassss~ "

SALAM FUUUYOOOO~





Comments (22)

On December 27, 2010 at 11:26 PM , ..hizamirahim.. said... [Reply to comment]

wow.
bahasa tingkat tinggi betul.
XD

 
On December 27, 2010 at 11:48 PM , Eazy Izzuddin said... [Reply to comment]

fuh fesyen2 sume nmpak menarik...
i like
;)

 
On December 27, 2010 at 11:49 PM , mr.syazwan said... [Reply to comment]

hizami

haha Bahasa Jiwa Bangsa

^_^

 
On December 27, 2010 at 11:49 PM , mr.syazwan said... [Reply to comment]

eazy

tak tengok lagi fesyen i.. KONPEM! LIKE3.. haha

 
On December 27, 2010 at 11:54 PM , FarhanaDr said... [Reply to comment]

Betul kata zami.. Ni bahasa asing yang level tinggi punyerrrr.. Dinda tak tercapai dek akal..kaver kaver muka nak baca ni tau tengok ayat kanda yang dramatik gilossss.. Keh keh keh.. :p

 
On December 28, 2010 at 12:11 AM , Qarl said... [Reply to comment]

kan! haks!

 
On December 28, 2010 at 12:16 AM , Aflina Affandi said... [Reply to comment]

Amboii, melampau tau fesyen, haha . Btw get well soon .

 
On December 28, 2010 at 12:46 AM , mr.syazwan said... [Reply to comment]

farhana

hahaha.. apa2 je ler ni.. dlm hati

suke kan! mesti stim! haha =_=

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
qarl

yes dah!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
aflina

thanks =_=

 
On December 28, 2010 at 2:09 AM , ADfeez said... [Reply to comment]

miss nina ~> wth??? bju mcm dull je....
atilia ~> zaman kain langsir masih on ker????
ifa raziah ~> mmg kelas mak hayam nie..
wan nor azlin ~> seriously????
mimi one ~> mmg pening!!!
fauziah ghaus ~> siyes mmg chantek!!!
clap clap tuk fauziah ghauos..:D
dah la tarikh lahir sama ngan AD .. ekekeke ;P

 
On December 28, 2010 at 3:39 AM , Liquid said... [Reply to comment]

fuisyoo ade rimau eheh

 
On December 28, 2010 at 4:40 AM , mie said... [Reply to comment]

uihh!!!
xde ke yang terlampau fesyen..
ehheeee

 
On December 28, 2010 at 7:12 AM , FaizalSulaiman said... [Reply to comment]

faizal ada tgk masa malm anugerah,,yg menang citer 'datang bulan' tu..mak aihh seksi gila dia pakai.

 
On December 28, 2010 at 8:10 AM , E.d.Y said... [Reply to comment]

mana lisa?

 
On December 28, 2010 at 8:11 AM , SnowladieS said... [Reply to comment]

cool la baju dia.. pelik2 pun org ta kisah sgt...konon2 nak mirip2 ladygaga haha

 
On December 28, 2010 at 8:52 AM , mizz sue said... [Reply to comment]

fesyen yg berkemban tak tangkap ke...xsuke...xsuke

 
On December 28, 2010 at 9:01 AM , ::FAIZ FARISH:: said... [Reply to comment]

mcm wartawan dah kamu

 
On December 28, 2010 at 9:22 AM , ~♥ iella ♥~ said... [Reply to comment]

Setuju muka isteri Aziz M.Osman cm fara AF..

Macam2 fesyen ada...kita apa lg..?? komen ler....

http://fadthnwan.blogspot.com

 
On December 28, 2010 at 10:23 AM , nora said... [Reply to comment]

OOooOoo ko suka yg chubby2 kecik2 comey gitu kan
(sib baik aku takde ciri2 diatas klau tak mesti ko nk ngorat aku kan lalallaala =p)

ok ok nanti aku jumpa aku roger ko

japjapjap berapa percent ko nak bagi aku nih

 
On December 28, 2010 at 12:55 PM , kyoO~rEz@ said... [Reply to comment]

sesak jap baca..huhuhu
best ah dpt g tgk..hu3

 
On December 28, 2010 at 1:52 PM , miss lolly a.k.a luvfareda said... [Reply to comment]

kenape takde mia sara n lisa . meker cantek malam tu.

 
On December 28, 2010 at 2:01 PM , EIPUL said... [Reply to comment]

suka atilia, comelnya dia!

eit mr.syazwan, liyana jasmay ngan lisa surihani tadek ke? hot kot 2 orang tu

haha

 
On December 28, 2010 at 2:34 PM , NICK IRFAN said... [Reply to comment]

anda dpat award sila ambik di http://nickirfan.blogspot.com/2010/12/aku-jutawan-award-thanzk-atikadya.html