Wednesday, December 01, 2010

FUUUYOOO.. AKU MASIH DARA



AKU MASIH DARA! AKU MASIH TERUNA! konpem, muktamat, sah, betul.. tak caya meh check meh... haha.. ok2 sudah2 lupakan tentang itu jangan panjang-panjangkan ye.. tajuk AKU MASIH DARA itu untuk di ceritakan mengenai ini haa.....
WAN hadir di Prebiu Media Filem Aku Masih Dara terbitan Metrowealth MIG di Cathay Cineleisure, Mutiara Damansara. Filem arahan Ahmad Idham ini mengetengahkan para pelakon seperti Yana Samsudin, Diana Amir, Raja Farah, Ashraf Muslim dan Farid Kamil. Digerakkan bersama pelakon berpengalaman seperti Riezman Khuzaimi, Hafidzuddin Fadil, Dian P.Ramlee, Rosnah Johari, Kuza, Rahim Jailani dan ramai lagi.

Aku Masih Dara
, sebuah filem romantik komedi namun ramuan dan pengisiannya lebih kepada bercorak kepada Islamik tema ala-ala macam SYURGA CINTA tapi masih ada kelainannya sikit.. serba sedikit tentang Aku Masih Dara yang boleh WAN ceritakan ialah filem ini memaparkan aktiviti remaja zaman sekarang yang semakin menjadi-jadi di mana aktiviti seperti pergaulan bebas, seks rambang, parti liar, penyalahgunaan dadah dan sebagainya dipaparkan secara serius. Begitu juga dengan sikap remaja yang memandang ringan terhadap pegangan agama.

Filem ini pada dasarnya mahu menginsafkan penonton yang pasti sedikit sebanyak akan merasa sebak semasa menonton beberapa scene. Dalam filem ini juga ditonjolkan setiap dosa hasil dari perbuatan jahat itu boleh dihapuskan dengan taubat nasuha.
Pengolahan cerita agak senang difahami oleh penonton. Di penghujung cerita pasti ada unsur suspen yang mahu diungkai oleh Ahmad Idham tapi tidaklah mendebar sangat pun. Ada juga lawak-lawak yang boleh diterima pakai dan menjadi tidaklah lawak bodohkan..

Untuk info anda, filem ini akan berada di pawagam mulai
16 Disember 2010.


Ahmad Idham memberikan ucapan sebelum pratonton bermula...

antara barisan pelakon yang datang...

overall WAN boleh bagi 3 bintang untuk filem ini.. akhir sekali apa nak bagi tahu "AKU SANGGAP LUBANG" haha.. bukan ku, ko, dia ataupun mereka tapi dalam filem AKU MASIH DARA ada jawapannya..







22 comments:

..hizamirahim.. said...

saku sangap lubang ?
adeh.
penting ke dialog tu ?
haha.
dasat betul.
=.=

Liquid said...

ni yg wat x sabar nk tgk neh eheh

mr.syazwan said...

hizami

penting utk lariskan filem
dan untuk relatekan dengan realiti kehidupan masyarakat sekarag kata ahmad idham laa kan haha

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
liquid

lepas tengok bagi tahu ur opinion lak k..

aRuL aSh.. said...

haha..
laki wajib tgk nie
haha

FarhanaDr said...

Waaaaaa.. Kanda wan berpelakuan lucah.. Dush dush.. :p

Tengok ngangkung aritu tengok trailer AKU MASIH DARA ni.. Mak aihhh.. Seksi-seksian abes.. Sakit mata saye.. Sejuk mata kanda wan.. Ye kan? Kan kan? Kikiki.. :p

mr.syazwan said...

arul

haha tu la ko kan..
sunat pun ok tpi jgn kasi makruh ok
haha

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
farhana

erk lucah ke?? tang mana habaq mai..hehe

seksa mata pun jd seksa nak tgk
haha

FaizalSulaiman said...

selalu sgt kan ada dialog2 lucah camtu.yupe dalam kepala ni dah fikir macam2 lubang dah.LOOL

Tgk dah trailer..macam syrga cinta versi lelaki.hehehehe

gabanMorka said...

darakah die?haha

AiDa AzRyN said...

nanti aida nak tgk cte tu.. :D

Qarl said...

xnak tgk cite ni

haha

plz, more and more good film~

mr.syazwan said...

faizal

syurga cinta versi Pompuan lerr
hehe

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
gaban

siapa?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
aida

tengok laa n bagi tahu ye nnt
hehe

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
qarl

tak nak tengok sudah
ko tengok ke tak ke
ku tak rugi apa2 pun
haha

athiea said...

nak tgk..
sape nak blanje tket ni heh??grrrrr

annfrendly said...

tersedak kopi bile tengok gambar & bace statement wan tadik..

HuaHuahUA..
citer ni pasti kaye dengan kontobesi..

eh ade ashraf muslim la :D

mr.syazwan said...

athiea

sapa erk??? ermmm jap pikir jap

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ann

eh jgn tersedak2 ye
haha
oo minat ashraf ye..
hehe

mRa amira said...

xtau nk g tgok ke x
=.=

Hazzy Ishak said...

ikut cakap kanda qarl

tak mo tengok

nora said...

apsal aku takde lagi, ko mmg kan wan suka tinggalkan aku =p

Eazy Izzuddin said...

jom tengok nih..
;)

::FAIZ FARISH:: said...

gambar tu tak sesuai ye untuk diletak di atas sekali. dan mmg tak sesuai di upload. sebab nanti blh jd Kontroversi

mr.syazwan said...

mra

ok.. hehe

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
hazzy

ok tak nak sudeh! hek3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
nora

alo2 xmau majuk2 ye

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
eazy

da tengok da.. heheh

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
faiz

ish xdenya nak kontroversinya..
hehe

mie said...

kena tgk ni...
trailer pun nmpak cam best je..

Qamarul said...

macam best jer citer nie..

Copyright © FUUUYOOO... MR.WAN Designed by azhafizah.com