Monday, November 29, 2010

FUUUYOOO.. HENSEMNYA MACAM KARTUN!

ini masa program FINISHING SCHOOL di fakulti anjurkan kepada pelajar-pelajar sem akhir..

finishing school ini macam persediaan sebelum bekerja laa katanya.. apa yang WAN nak kongsikan.. waktu ice-breaking.. lecturer suruh kami lukis muka gambar sendiri.. sah-sah laa WAN tak reti lukiskan..

lepas itu gambar itu diberi kepada makhluk manusia yang tak kenal supaya kita atau pun dia dapat cari muka kita sendiri disertakan komennya.. hohoho.. so jadilah gamaknya macam ini....


hasil lukisan ku..huhu


yang penting HENSEMNYE...

m
acam KARTUN!...
GIGI tu yang mahal...
MUKA KARTUN! BAIK kot.. hahaha..

walaupun lukisan ini tak elok, tak cantik tetapi adinda ini cakap HENSEM.. (mau loncat-loncat rasanya)
ini dia sekitar program FINISHING SCHOOL.. kini tinggal kenangan.. huhu

ps:// background baru katanya.. ok ke tak.. tak tahu lerr main buat sendiri thanks to Faizal Sulaiman hasil tunjuk ajarnya.. hehe

Comments (11)

On November 29, 2010 at 4:31 PM , ::FAIZ FARISH:: said... [Reply to comment]

lukisan sapa tu?

 
On November 29, 2010 at 5:22 PM , AiDa AzRyN said... [Reply to comment]

hensem la gambo katun tu.. XD

Whoa! dah tukar layout ye.. nice2! :D

 
On November 29, 2010 at 5:26 PM , mizz sue said... [Reply to comment]

fuyooo..encem2

 
On November 29, 2010 at 6:22 PM , mr.syazwan said... [Reply to comment]

faiz

ME ler.. huhu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
aida

gambo katun je hensem ok!
hak3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
mizz

fuuuyooo

 
On November 29, 2010 at 6:38 PM , ..hizamirahim.. said... [Reply to comment]

eh.
dulu masa darjah 6 selalu skip kelas pendidikan seni ek ?
haha.
gurau2.
XD

 
On November 29, 2010 at 7:01 PM , Jey Yusuff said... [Reply to comment]

kalau lukisan tu anda maka sangat encem :)

 
On November 29, 2010 at 8:02 PM , ijat_asni said... [Reply to comment]

chantek sgt !
boleh ?

 
On November 29, 2010 at 9:58 PM , mr.syazwan said... [Reply to comment]

hizami

haha agak laa macam tau2 je..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
jey

haha.. ayat mcm ambik hati je

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ijat

mampukah??

 
On November 29, 2010 at 10:54 PM , NICK IRFAN said... [Reply to comment]

eh! bertukar plak blog ko wan? menarik jgk... lukisan pun ok jer! haha

 
On November 29, 2010 at 11:28 PM , E.d.Y said... [Reply to comment]

ko lukis ke?

 
On November 30, 2010 at 1:12 AM , mr.syazwan said... [Reply to comment]

nick

haha mekaseh

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
edy

iye lerr.. huhu