Monday, November 29, 2010

FUUUYOOO.. HENSEMNYA MACAM KARTUN!

ini masa program FINISHING SCHOOL di fakulti anjurkan kepada pelajar-pelajar sem akhir..

finishing school ini macam persediaan sebelum bekerja laa katanya.. apa yang WAN nak kongsikan.. waktu ice-breaking.. lecturer suruh kami lukis muka gambar sendiri.. sah-sah laa WAN tak reti lukiskan..

lepas itu gambar itu diberi kepada makhluk manusia yang tak kenal supaya kita atau pun dia dapat cari muka kita sendiri disertakan komennya.. hohoho.. so jadilah gamaknya macam ini....


hasil lukisan ku..huhu


yang penting HENSEMNYE...

m
acam KARTUN!...
GIGI tu yang mahal...
MUKA KARTUN! BAIK kot.. hahaha..

walaupun lukisan ini tak elok, tak cantik tetapi adinda ini cakap HENSEM.. (mau loncat-loncat rasanya)
ini dia sekitar program FINISHING SCHOOL.. kini tinggal kenangan.. huhu

ps:// background baru katanya.. ok ke tak.. tak tahu lerr main buat sendiri thanks to Faizal Sulaiman hasil tunjuk ajarnya.. hehe

11 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

lukisan sapa tu?

AiDa AzRyN said...

hensem la gambo katun tu.. XD

Whoa! dah tukar layout ye.. nice2! :D

mizz sue said...

fuyooo..encem2

mr.syazwan said...

faiz

ME ler.. huhu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
aida

gambo katun je hensem ok!
hak3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
mizz

fuuuyooo

..hizamirahim.. said...

eh.
dulu masa darjah 6 selalu skip kelas pendidikan seni ek ?
haha.
gurau2.
XD

Jey Yusuff said...

kalau lukisan tu anda maka sangat encem :)

ijat_asni said...

chantek sgt !
boleh ?

mr.syazwan said...

hizami

haha agak laa macam tau2 je..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
jey

haha.. ayat mcm ambik hati je

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ijat

mampukah??

NICK IRFAN said...

eh! bertukar plak blog ko wan? menarik jgk... lukisan pun ok jer! haha

E.d.Y said...

ko lukis ke?

mr.syazwan said...

nick

haha mekaseh

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
edy

iye lerr.. huhu

Copyright © FUUUYOOO... MR.WAN Designed by azhafizah.com