inilah adalah entri terakhir berkenaan FUUUYOOO.. RAYA RAYA RAYA WAN untuk sekian kalinya ingin kongsikan DUIT RAYA!

jangan jeles ok.. walaupun sudah mencecah 22 tahun masih lagi mendapat duit raya... gigit jarilah korang.. haha



terbaik!

kebanyakkan DUIT RAYA WAN ini diberi oleh abang, kakak, pakcik dan makcik WAN je.. nak harapkan kowang-kowang bagi?? ermmmm tumbuh janggut warna merah pun belum tentu lagi.. huhuhu...

tapi rasanya tahun inilah tahun terakhir kot WAN akan mendapat duit raya.. al maklum la tahun depan insyALLAH da kerja... sonya giliran WAN pulak kena BAGI DUIT RAYA pulak.. huhu

rasanya tirai RAYA RAYA RAYA WAN berlabuh di sini.. insyALLAH tahun depan bersua kembali.. bak kata orang RAMADHAN YANG DI NANTI, SYAWAL YANG DIRAI... ceeewaahh!






Comments (13)

On October 9, 2010 at 10:31 AM , izyani_azahari said... [Reply to comment]

haha. so, tahun depan, boleh la nak mintak duit raya ni? :D

 
On October 9, 2010 at 11:17 AM , AiDa AzRyN said... [Reply to comment]

Haaaaaa~ ada can aida nak minta duit rayer thn dpn~ hoho~

 
On October 9, 2010 at 1:46 PM , E.d.Y said... [Reply to comment]

amboi..dah besar panjang pun dapat duit raya..kalau kawen dah beranak pinak dah

 
On October 9, 2010 at 1:57 PM , ::FAIZ FARISH:: said... [Reply to comment]

bestnya dpt duit raya lagi... Aku Jelez...

 
On October 9, 2010 at 4:44 PM , FaizalSulaiman said... [Reply to comment]

sampul raya avon gitu!haha

 
On October 9, 2010 at 8:28 PM , annfrendly said... [Reply to comment]

waaa.. bestnye...dapat duit rayeee...

bagi address penuh wan.. ann nak rompak wan..hahahaa..

cantik ler sampul AVON...
dihiasi dengan aweks cun..
ngeh..ngeh..ngehh..

 
On October 9, 2010 at 11:39 PM , mr.syazwan said... [Reply to comment]

izani

insyALLAH doakan i dpt keja best2
hehe

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
aida

ada2 da kepil siap2 da ni.. haha

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
edy

eleh jeles la tuh!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
faiZ

haha tu lerr sapa suwoh kije..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
faizal

yes!! haha

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
anne

rompak sekarang da xde makna da
duit da hbs
haha

 
On October 10, 2010 at 7:22 AM , Liquid said... [Reply to comment]

blanje la

 
On October 10, 2010 at 9:13 AM , Ad Rifza said... [Reply to comment]

Tahun depan nak duit raya k..haha..

 
On October 10, 2010 at 9:13 AM , Ad Rifza said... [Reply to comment]

Tahun depan nak duit raya k..haha..

 
On October 10, 2010 at 11:32 AM , mr.syazwan said... [Reply to comment]

liquid

haha da hbs da wei... ;p

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ad rifa

boleh tpi abg kne bagi saya dulu laa
baru adil dan saksama..
hak3

 
On October 11, 2010 at 12:19 AM , NICK IRFAN said... [Reply to comment]

byk gak duit raya ko dpt! perghh! serius jeles aku! aku cuma dpt 1 jer... ada pun 3 ringgit jer... sob2..

 
On October 11, 2010 at 8:47 AM , E.d.Y said... [Reply to comment]

xjeles pun..:p

meh join contest MORTAR BOARD..

http://danielzaidi.blogspot.com/2010/10/contest-mortar-board-beauty-in-ugly.html