Saturday, October 09, 2010

FUUUYOOO.. RAYA RAYA RAYA WAN :: BABAK AKHIR ::


inilah adalah entri terakhir berkenaan FUUUYOOO.. RAYA RAYA RAYA WAN untuk sekian kalinya ingin kongsikan DUIT RAYA!

jangan jeles ok.. walaupun sudah mencecah 22 tahun masih lagi mendapat duit raya... gigit jarilah korang.. haha



terbaik!

kebanyakkan DUIT RAYA WAN ini diberi oleh abang, kakak, pakcik dan makcik WAN je.. nak harapkan kowang-kowang bagi?? ermmmm tumbuh janggut warna merah pun belum tentu lagi.. huhuhu...

tapi rasanya tahun inilah tahun terakhir kot WAN akan mendapat duit raya.. al maklum la tahun depan insyALLAH da kerja... sonya giliran WAN pulak kena BAGI DUIT RAYA pulak.. huhu

rasanya tirai RAYA RAYA RAYA WAN berlabuh di sini.. insyALLAH tahun depan bersua kembali.. bak kata orang RAMADHAN YANG DI NANTI, SYAWAL YANG DIRAI... ceeewaahh!






13 comments:

izyani_azahari said...

haha. so, tahun depan, boleh la nak mintak duit raya ni? :D

AiDa AzRyN said...

Haaaaaa~ ada can aida nak minta duit rayer thn dpn~ hoho~

E.d.Y said...

amboi..dah besar panjang pun dapat duit raya..kalau kawen dah beranak pinak dah

::FAIZ FARISH:: said...

bestnya dpt duit raya lagi... Aku Jelez...

FaizalSulaiman said...

sampul raya avon gitu!haha

annfrendly said...

waaa.. bestnye...dapat duit rayeee...

bagi address penuh wan.. ann nak rompak wan..hahahaa..

cantik ler sampul AVON...
dihiasi dengan aweks cun..
ngeh..ngeh..ngehh..

mr.syazwan said...

izani

insyALLAH doakan i dpt keja best2
hehe

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
aida

ada2 da kepil siap2 da ni.. haha

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
edy

eleh jeles la tuh!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
faiZ

haha tu lerr sapa suwoh kije..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
faizal

yes!! haha

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
anne

rompak sekarang da xde makna da
duit da hbs
haha

Liquid said...

blanje la

Ad Rifza said...

Tahun depan nak duit raya k..haha..

Ad Rifza said...

Tahun depan nak duit raya k..haha..

mr.syazwan said...

liquid

haha da hbs da wei... ;p

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ad rifa

boleh tpi abg kne bagi saya dulu laa
baru adil dan saksama..
hak3

NICK IRFAN said...

byk gak duit raya ko dpt! perghh! serius jeles aku! aku cuma dpt 1 jer... ada pun 3 ringgit jer... sob2..

E.d.Y said...

xjeles pun..:p

meh join contest MORTAR BOARD..

http://danielzaidi.blogspot.com/2010/10/contest-mortar-board-beauty-in-ugly.html

Copyright © FUUUYOOO... MR.WAN Designed by azhafizah.com