Sunday, September 19, 2010

FUUUYOOO.. RAYA RAYA RAYA WAN :: BABAK 2 ::

raya kedua kami bertandang di rumah PAK ANGAH di DAMANSARA..

walaupun sudah mencecah 22 tahun tetap dapat DUIT RAYA.. tu yang best bila bergelar pelajar lagi kan kan kan..

KAMI

bila ramai-ramai sudah berkumpul.. semua membuka pekung masing-masing.. haha

tetap nak on line with mobile phone haha

seperti biasa MAKAN perkara wajib! makan sampai megah dan mendak.. hoho

sekejap nagis...

sekejap senyum..

itulah dia DARWISY SILMI..





12 comments:

FaizalSulaiman said...

memang sakan wan beraya tahun ni ya??hehehe


memang FUYOOOOOOOOOOO lah!

faizal dapat duit raya gak tahun ni malu sebab dah 25, masih dapat.. hehehehe

AiDa AzRyN said...

meriah btol meyh..

ehem.. kim salam kat adek darwisy tu eh~ hehe~ :D

Ahmad Fauzi Aryaan said...

sekejap merajok...sekejap ok...

*opsss sala blog kot msok ni...heheheh

NICK IRFAN said...

wah! ko dapat duit raya! aku xdpt sbb dorg kata aku dah tua padahal aku bru 20! uwaaa!!

mr.syazwan said...

faizal

wahlawey umo 25 pun dapat lg mmg dahsyat laa.. haha

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
aida

insyALLAH wan sampaikan salam
(dia leh jwbke slm kamu itu erk)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
fauzi

itu kamu la mcm tu!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
nick

iye?? tu la petua dia kena kasi manja2 sikit time salam tu baru dpt duit raya..
hahahah

Liquid said...

mane aci dpt duet raye.... kt mane umah beliau aku pon nk p raye neh hahaha

mr.syazwan said...

lu tak baca ke???

sah2 wa da maintain kat atas tadi..

adooyaiii

jangan bagi jus pankreans gua marah

;p

ALYN_C3N1 said...

wah...ramai sungguh yer fmly mr.syzwan nie..hehehe

ala...bab duit raya tue jgn disebut...jeles org dpt duit raya lagi even umr dh 22...kita yg keja dh nie kena kasi duit raya plak...wawawawawawawaawawawawa...

E.d.Y said...

fuyoooooo..dah besar panajng pun dapat duit raya

NICK IRFAN said...

eh! btol ke? nnt nk try tips yg ko kasi tu? hahahha

Anonymous said...

fuyo

annfrendly said...

ramainya kau kerabat wan...
bestnyaa pakngah.. bagi duit raye...
dan2 cium tangan pakngah yer wan..hhehehe

Copyright © FUUUYOOO... MR.WAN Designed by azhafizah.com