Sunday, September 19, 2010

FUUUYOOO.. RAYA RAYA RAYA WAN :: BABAK 2 ::

raya kedua kami bertandang di rumah PAK ANGAH di DAMANSARA..

walaupun sudah mencecah 22 tahun tetap dapat DUIT RAYA.. tu yang best bila bergelar pelajar lagi kan kan kan..

KAMI

bila ramai-ramai sudah berkumpul.. semua membuka pekung masing-masing.. haha

tetap nak on line with mobile phone haha

seperti biasa MAKAN perkara wajib! makan sampai megah dan mendak.. hoho

sekejap nagis...

sekejap senyum..

itulah dia DARWISY SILMI..





Comments (12)

On September 19, 2010 at 1:39 PM , FaizalSulaiman said... [Reply to comment]

memang sakan wan beraya tahun ni ya??hehehe


memang FUYOOOOOOOOOOO lah!

faizal dapat duit raya gak tahun ni malu sebab dah 25, masih dapat.. hehehehe

 
On September 19, 2010 at 1:44 PM , AiDa AzRyN said... [Reply to comment]

meriah btol meyh..

ehem.. kim salam kat adek darwisy tu eh~ hehe~ :D

 
On September 19, 2010 at 7:59 PM , Ahmad Fauzi Aryaan said... [Reply to comment]

sekejap merajok...sekejap ok...

*opsss sala blog kot msok ni...heheheh

 
On September 20, 2010 at 1:10 AM , NICK IRFAN said... [Reply to comment]

wah! ko dapat duit raya! aku xdpt sbb dorg kata aku dah tua padahal aku bru 20! uwaaa!!

 
On September 20, 2010 at 1:26 AM , mr.syazwan said... [Reply to comment]

faizal

wahlawey umo 25 pun dapat lg mmg dahsyat laa.. haha

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
aida

insyALLAH wan sampaikan salam
(dia leh jwbke slm kamu itu erk)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
fauzi

itu kamu la mcm tu!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
nick

iye?? tu la petua dia kena kasi manja2 sikit time salam tu baru dpt duit raya..
hahahah

 
On September 20, 2010 at 1:57 AM , Liquid said... [Reply to comment]

mane aci dpt duet raye.... kt mane umah beliau aku pon nk p raye neh hahaha

 
On September 20, 2010 at 8:11 AM , mr.syazwan said... [Reply to comment]

lu tak baca ke???

sah2 wa da maintain kat atas tadi..

adooyaiii

jangan bagi jus pankreans gua marah

;p

 
On September 20, 2010 at 11:41 AM , ALYN_C3N1 said... [Reply to comment]

wah...ramai sungguh yer fmly mr.syzwan nie..hehehe

ala...bab duit raya tue jgn disebut...jeles org dpt duit raya lagi even umr dh 22...kita yg keja dh nie kena kasi duit raya plak...wawawawawawawaawawawawa...

 
On September 20, 2010 at 3:08 PM , E.d.Y said... [Reply to comment]

fuyoooooo..dah besar panajng pun dapat duit raya

 
On September 20, 2010 at 10:38 PM , NICK IRFAN said... [Reply to comment]

eh! btol ke? nnt nk try tips yg ko kasi tu? hahahha

 
On September 22, 2010 at 2:44 PM , Anonymous said... [Reply to comment]

fuyo

 
On September 23, 2010 at 4:33 PM , annfrendly said... [Reply to comment]

ramainya kau kerabat wan...
bestnyaa pakngah.. bagi duit raye...
dan2 cium tangan pakngah yer wan..hhehehe