Sunday, July 04, 2010

FUUUYOOO... NUR KASEH CAP IBU DAN ANAK..

sebelum masuk entri kali ini WAN nak beri tahu Muhammad Fahmi Luqman sudah selamat di bedah.. doakan kesihatannya semoga cepat sembuh ek.. Terima kasih kepada yang mendoakannya..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
genap seminggu sesi fotografi bersama THE LAKI LAKI DOT TK sempena HARI IBU.. kebetulan WAN masuk contest tu alhamdulilah menang pulak tu.. so baru minggu lepas pergi fotoshoot..

setelah dapat tahu WAN pemenang bertuah dan kebetulan bonda WAN pergi menunaikan Umrah, WAN pesanlah bonda WAN belikan sepasang jubah untuk WAN sempena fotoshoot ni.. gegehkan?? hahaha


akhirnya inilah hasilnya...

tengok tu ala-ala macam nur kaseh pun ada.. walaupun....

tengok sekali macam di Mekah je.. dua kali tengok dekat Masjid Wilayah, KL je..

ingat wa tak reti mengaji ke?? see my leg laa.. hohoho

secara kebetulan pemenang seorang lagi Ikram dan bondanya pun memilih tema yang sama.. so memang SESUAI SANGATLAH!! haha


dan semua-semua pic ini hasil daripada Qarl, Amir, Aizul (bos) + Khalella.. Thanks yeah..

sudah penat pose-pose.. time untuk mamam..

mahu tengok lagi pic-pic WAN and my bonda??? ahaaa tunggu bulan Ramadhan nanti.. InsyAllah pasti FUUUYOOOO... haha

malam ini MENTOR FINAL... JANGAN LUPA SAKSIKAN & VOTE MOHD.. PASTIKAN ZIANA ZAIN & MOHD JUARA.. hoho



8 comments:

Amir Rayyan said...

wow.....nice pics....:)

tak sabar tggu ramadhan...

tak sabar nk g MENTOR...:)

AiDa AzRyN said...

semangat~ sokong mohd mng.. ;p nice la gmbr wan n ur mum.. siap pakai jubah... hehe~ ;)

NICK IRFAN said...

wah! cantik la gmbr ko ni.. mmg mcm kat mekah je aku ingat luar negara td? rupanya malaysia ke? ape2pun tahniah la....

iyllienaz said...

cantik semua ibu2..=)

aizul said...

terbaek!!!!! all da best ya wan!! kemsalam ibu anda!

mr.syazwan said...

amir

sob2 erk.. hehe

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
aida

kelas kan pakai jubah..hahaha

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
nick

haa kan hanya di Malaysia je x yah jauh2.. hehe
semua ini atas kepakaran hasil
LAKI LAKI DOT TK...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
iylliez

anak ibu x cantik ke???

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
aizul

yess.. THE LAKI LAKI DOT TK MMG FUUUYOO

annfrendly said...

syukur...
ann doakan anak buah wan sembuh dengan cepat.

wow.. cantik2 gambar tu..
bestla.. rase nak pose camtu gak gan mak ann.. tapi ann tade jubah... huhuu

mr.syazwan said...

syukur2...

xpe beli laaa nak kanda wan belikan ke??

wakakakka

Copyright © FUUUYOOO... MR.WAN Designed by azhafizah.com