Tuesday, February 23, 2010

FUUUYOOO... REUNION SEKOLAH LAMA BABAK AKHIR...


untuk babak akhir.. WAN mahu tunjuk sekitar sekolah.. tapi malang sekali tangga naik ke atas untuk melihat kelas, pusat sumber, bilik guru semua telah di kunci .. WAN cuma boleh memabawa anda mengimbu zaman sekolah WAN di...

pintu depan sekolah

di laman.. (da seniorlah berani berdiri atas kerusi ni.. masa sekolah dulu nak buat macam ni nak mati!!! huhu)

lihatlah sekolah!! ceh hehe

makmal yang digunakan oleh WAN suatu ketika dulu... sehingga mendapat A.. agagaga

tapak perhimpunan pada setiap hari Isnin dan acara-acara besar juga di lakukan di sini

teringat zaman dulu-dulu selalu naikan bendera di sekolah masa menjadi PENGAWAS apabila perhimpunan..

SEKOLAH KU.. GEDUNG ILMU KU

OHH YEAH!

amacam leh jadi IKON SEKOLAH tak?? wakaka



antara rakan TEMAN TAPI MESRA..


akhir kata.. TERIMA KASIH, XIE-XIE, ARIGATO OGAZAIMASU, SYUKRAN, Danke Schon buat SEKOLAH MEN. KEB. LEMBAH KERAMAT kerana mendidiKku menjadi insan berguna sehingga ke tahap sekarang ini.. JASAMU AKAN KU KENANG HINGGA AKHIR HAYAT...
SALAM FUUUYOOOO....

12 comments:

annfrendly said...

heheh..
wan diri kat podium tu ala2 pengetua sekolah nak berucap aje.. hihihikk.

cantik sekolah wan..

'sekolah ceria' 'Murid berjaya'
memang kena moto tu gan wan..
berjaya ke uitm :)

mr.syazwan said...

hahahaha

bkn ke ala2 PM??? agaga

YES... moto mmg sesuaikan...

tapi wan lebih suka kalau moto

SEKOLAH BERJAYA, MURID CERIA..

hahaha

FarhanaDr said...

Nyampah tau u ni.. Gambar ala2 model gitu.. Nyampah nyampah.. Jelezzzz.. ;p

Tapi kan.. Dulu hang mst ramai secret admirer kan wan??? Yela.. Dah laa comey, macho dan tough lagik.. Hik hik.. ;p

mr.syazwan said...

FUUUYOOOOOOOOOOOOO

u jeles ngan i ke???

arhhh jgn gitu...

hahaha

xde laa secret admire...

just secret resipi je...

hahaha

=P

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

part tarikkan tiang bendera buat nuar teringat time sekolah dulu2...kalu naikkan bendera waktu lagu negaraku mesti tak tele...lagu dah habis, bendera masih separuh tiang...takpun lagu negaraku baru smpi chorus, bendera dah sampai hujung...hahaha!

=] sweet memory~

Qarl said...

smpai berpeluh2 sakan ya

iyllienaz said...

haha..time sekolah dulu kena baca ikrar..

annfrendly said...

a'a laa..
moto "sekolah berjaya murid ceria" lagi cocok...

sesuai gn wan yg happening, asik wat lawak, senyum..
mmg sesuai..

Jawa a.k.a USERMODE said...

aaaah.. bestnye orang ader sekolah,.. ader reunion... isk. sedey menjadi aku yang tak bersekolah ni pasal takder rakan2 sekolah >_<

miss lolly a.k.a luvfareda said...

nape makinnnnnnnnnnnnnnnnn besaqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq ni ha?

Hazzy Ishak said...

hahahahaha tergelak dgn komen lolly...kenapa kenapa kanda?

ALYN_C3N1 said...

wah...rasa nya dh lama tak buat reunion skol...rindu nyer..

Copyright © FUUUYOOO... MR.WAN Designed by azhafizah.com