untuk babak akhir.. WAN mahu tunjuk sekitar sekolah.. tapi malang sekali tangga naik ke atas untuk melihat kelas, pusat sumber, bilik guru semua telah di kunci .. WAN cuma boleh memabawa anda mengimbu zaman sekolah WAN di...

pintu depan sekolah

di laman.. (da seniorlah berani berdiri atas kerusi ni.. masa sekolah dulu nak buat macam ni nak mati!!! huhu)

lihatlah sekolah!! ceh hehe

makmal yang digunakan oleh WAN suatu ketika dulu... sehingga mendapat A.. agagaga

tapak perhimpunan pada setiap hari Isnin dan acara-acara besar juga di lakukan di sini

teringat zaman dulu-dulu selalu naikan bendera di sekolah masa menjadi PENGAWAS apabila perhimpunan..

SEKOLAH KU.. GEDUNG ILMU KU

OHH YEAH!

amacam leh jadi IKON SEKOLAH tak?? wakaka



antara rakan TEMAN TAPI MESRA..


akhir kata.. TERIMA KASIH, XIE-XIE, ARIGATO OGAZAIMASU, SYUKRAN, Danke Schon buat SEKOLAH MEN. KEB. LEMBAH KERAMAT kerana mendidiKku menjadi insan berguna sehingga ke tahap sekarang ini.. JASAMU AKAN KU KENANG HINGGA AKHIR HAYAT...
SALAM FUUUYOOOO....

Comments (12)

On February 23, 2010 at 10:28 PM , annfrendly said... [Reply to comment]

heheh..
wan diri kat podium tu ala2 pengetua sekolah nak berucap aje.. hihihikk.

cantik sekolah wan..

'sekolah ceria' 'Murid berjaya'
memang kena moto tu gan wan..
berjaya ke uitm :)

 
On February 23, 2010 at 10:55 PM , mr.syazwan said... [Reply to comment]

hahahaha

bkn ke ala2 PM??? agaga

YES... moto mmg sesuaikan...

tapi wan lebih suka kalau moto

SEKOLAH BERJAYA, MURID CERIA..

hahaha

 
On February 23, 2010 at 10:55 PM , FarhanaDr said... [Reply to comment]

Nyampah tau u ni.. Gambar ala2 model gitu.. Nyampah nyampah.. Jelezzzz.. ;p

Tapi kan.. Dulu hang mst ramai secret admirer kan wan??? Yela.. Dah laa comey, macho dan tough lagik.. Hik hik.. ;p

 
On February 23, 2010 at 11:05 PM , mr.syazwan said... [Reply to comment]

FUUUYOOOOOOOOOOOOO

u jeles ngan i ke???

arhhh jgn gitu...

hahaha

xde laa secret admire...

just secret resipi je...

hahaha

=P

 
On February 24, 2010 at 1:10 AM , Blog Anuar Kamaruddin™ said... [Reply to comment]

part tarikkan tiang bendera buat nuar teringat time sekolah dulu2...kalu naikkan bendera waktu lagu negaraku mesti tak tele...lagu dah habis, bendera masih separuh tiang...takpun lagu negaraku baru smpi chorus, bendera dah sampai hujung...hahaha!

=] sweet memory~

 
On February 24, 2010 at 1:54 AM , Qarl said... [Reply to comment]

smpai berpeluh2 sakan ya

 
On February 24, 2010 at 2:11 AM , iyllienaz said... [Reply to comment]

haha..time sekolah dulu kena baca ikrar..

 
On February 24, 2010 at 3:09 AM , annfrendly said... [Reply to comment]

a'a laa..
moto "sekolah berjaya murid ceria" lagi cocok...

sesuai gn wan yg happening, asik wat lawak, senyum..
mmg sesuai..

 
On February 24, 2010 at 4:13 AM , Jawa a.k.a USERMODE said... [Reply to comment]

aaaah.. bestnye orang ader sekolah,.. ader reunion... isk. sedey menjadi aku yang tak bersekolah ni pasal takder rakan2 sekolah >_<

 
On February 24, 2010 at 3:17 PM , miss lolly a.k.a luvfareda said... [Reply to comment]

nape makinnnnnnnnnnnnnnnnn besaqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq ni ha?

 
On March 1, 2010 at 8:04 AM , Hazzy Ishak said... [Reply to comment]

hahahahaha tergelak dgn komen lolly...kenapa kenapa kanda?

 
On March 3, 2010 at 10:19 AM , ALYN_C3N1 said... [Reply to comment]

wah...rasa nya dh lama tak buat reunion skol...rindu nyer..