Friday, February 19, 2010

FUUUYOOO... KATANYA JALAN-JALAN CUCI MATA.. TAPI..


cuti-cuti WAN tak sah kalau tak pergi jalan-jalan, makan-makan..


hati tergerak mahu pergi SUNWAY PIRAMID ingatkan mahu beli baju untuk ke kuliah nanti.. al kisahnya tiada yang berkenan di hati.. semuanya design tak cantik.. ada yang ok tapi... KETAT!! OMG!! siot!! WAN da gemuk ka?? tak mungkin kerna gemuk.. huhuhu.. tapi tak apa WAN dalam proses menguruskan badan.. hoho selain itu temanya mahu CUCI MATA bersama teman terulung SYED.. haha.. cuci mata tengok panorama design di sunway piramid laa.. untuk mencari ilham katanya.. ish2..


apa-apa pun layan pic seharian di sunway piramid.. jangan terkejut pic semua sal makanan je.. bukan JALAN-JALAN CUCI MATA.. TAPI CUCI PERUT.. haha


best wo main ni.. leh main gesel-gesel kan kan. haha

di sebabkan diet.. just makan secawan nasi je.. huhu
(ayat propa)


my fav!! KERABU MANGGA!! hoho

perhatian.. ini bukan WAN sorang je pelahap ok.. ini untuk 2 orang makan.. huhu

peace~

dalam makan-makan tu.. si SYED ni beri hadiah la pulak.. al maklum la dia belum langsaikan lagi hutang dia kat WAN sempena my besday.. so time tu jugak dapat hadiah.. YEAH!!!


NICE~ I LIKE...

18 comments:

PeQ GaRaGe said...

ape kate Wan men jew ice skating tu.. hehehe

mr.syazwan said...

xmau ice skating..
ice blanded ok..
haha

Fatin Sherrina Al-Baghtar said...

waaa best nye hadiah tu! ckp kat syed, aku pun nak wei! haha ;p

ann frendly said...

heheh.. suke bace blog wan sebab lucu.
pandai wan buat lawak kasi ann ketawa...

wan..
smart lah adiah besday wan yg seyd bagi tuh..

p/s: nak taw tak wan, seumur hidup ann tak pernah jejak sunyaw piramid...
sob..sob.. macam bunyi satu penipuan tapi nilah kebenaran...

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

wah dapat pingat emas!!!~ =] *teruja

Hazzy Ishak said...

cantik medal tu kanda
esok bday dinda...jgn lupa pulak...haha

iyllienaz said...

haha..nk hadiah mcm tu jugak!!

Eazy Izzuddin said...

la...
hari sebelumnya pi ice skating ctu...
isk2..
jom kite lg skali
hehe

miss lolly a.k.a luvfareda said...

gesel2 yg penting ye bang wan ?

FaizalSulaiman said...

hadiah smart seh!!!

nak jugak!

FarhanaDr said...

Hamboi encik.. Teman terulung lagik hokey.. Jeles i.. Haha.. ;p

Jom main gesel2.. Kah kah kah..

HafizuddiN said...

huhuhu best plak org dok puji adiah tu!! =D
kak..awk nak adiah tu ke?? sila beli sendiri!! hehehe

Anonymous said...

ko kaya..
tu la ko blh happy jew slalu..

mr.syazwan said...

amin..amin..

moga2 ku kaya betul2 la erk..

saudara/saudari

kalau aku kaya..

idaknya aku makan kat CRS..

baik makan tempat lagi melatop..

ada faham

syaira said...

heee~
mkn gak ekk krabu
x sangka lorh,huhu

kummentla entri bawu sy pulak,,,hee
(^_____^)

DeVoTeD LiLy said...

dah la lapo ni..
tgk plak pai tee ngn ciken puff ape bnda ntah tu..
tergolek2 ats pinggan..

hoho...
lawo arr medal tu wan..=p

Amir Rayyan said...

lama x singgah.....hehehe....:P

蒜泥白肉Lynn said...

cool!very creative!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,成人圖片區,性愛自拍,美女寫真,自拍

Copyright © FUUUYOOO... MR.WAN Designed by azhafizah.com