Tuesday, October 13, 2009

FUUUYOOO RAYA WAN BHG 3

ok next entri raya WAN ialah.. raya di UITM... 1st.....

DINNER MALAM KECEMERLANGAN....

malam kecemerlangan ini bergabung dengan jamuan hari raya sekali.. so konpem2 kena pakai baju melayu la... huhu

di dalam tandas pun sempat lg ni berposing.. itu lah kuasa FUUYOOO WAN.. =P





antara rakan-rakan yg sempat melaram pada malam itu...

pentas...

apa2 pun yg ini paling MUSTAHAK!!! TERBAEK WOK!! hahaha

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

dalam minggu raya ini jugak... Bacth WAN telah menganjurkan FUTSAL antara setiap part.. dari part 1 - part 6... ini adalah sekilas pandang apa yg terjadi pada hari itu....

kita mulakan dengan piala dulu laa kan...

inilah jersi untuk BACTH kami.. part 4.. KUNING HITAM for MALE..

HITAM MERAH for FEMALE...

sebelum apa2 kita senam dulu.. yeah!!

lepas senam baru MAIN.. haa nampak tak kelibat WAN?? kalau tak nampak alamatnya.. ahaa..





antara geng2 yg sempat berhimpit-himpit menfofularkan diri mereka.. hahaha..

lepas penat "bermain" futsal & berposing.. apa lagi MASA UNTUK MELANTAK!! hoho

akhirnya.. WAN lah JUARA pada hari itu.. JUARA apa?? ahaaa BIARLAH RAHSIA.. khaakhaa

yg pasti wanita di sebelah ini JUARA memikat hati WAN.. OPSS.. kantoi la pulak.. haha =p

haa yg mamat sorang ini.. JUARA jugak.. tapi JUARA SELUAR PENDEK.. haha =p

FUH!!! akhirnya sempat gak WAN post entri RAYA BAHAGIAN 3.. walaupun ada sikit tak kena mengena dengan raya.. tapi sekarang masih lagi BULAN SYAWAL kan.. so raya la tu.. haha..

ok jumpa next blog... salam FUUUYOOO.... yabedabedu....



Comments (18)

On October 13, 2009 at 11:47 PM , khaL_eLLa said... [Reply to comment]

tahniah...!!!

wan... pentas tu kat mane? tak pnah nampak pong kat uitm.. hoho...

stat final 1 nov ya? khal nye 28 oct.. sob3... pape pon all da besh in ur final k...

 
On October 14, 2009 at 12:42 AM , I am Karl said... [Reply to comment]

i rasa

u

makin

BESAR

MEMBESAR LAKSANA SANG JUARA!

 
On October 14, 2009 at 2:55 AM , miss AIN said... [Reply to comment]

sokong karl!
yeayyyy!!=DD
opssss!!

*just joking*

 
On October 14, 2009 at 7:54 AM , Blog Anuar Kamaruddin™ said... [Reply to comment]

tak besar pong, tough lah

*nada backup nih... =P

 
On October 14, 2009 at 7:59 AM , Hazzy Ishak said... [Reply to comment]

hahahahaaha BETUL karl,
wan tersilap diet...


peace ;P

 
On October 14, 2009 at 10:03 AM , aMir RaYYaN said... [Reply to comment]

meriah...tunggu bhg 4,..hehehe

 
On October 14, 2009 at 10:21 AM , addyaholix said... [Reply to comment]

warna warni cik wan kita. haha!

 
On October 14, 2009 at 11:42 AM , farish H said... [Reply to comment]

emm juara sua pdek>:p

 
On October 14, 2009 at 12:03 PM , mr.syazwan said... [Reply to comment]

khal

itu di FSPU... hehe
selamat menduduki final...
=)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
karl

hamboi2 mmg x syg mulut!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
miss ain

ceh!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
anuar

ahaaa itu BARU BTL!!! TOUGH OK!!
thanks nuar... =)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
hazzy

hamboi2.. lg sorang x syg mulut!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
amirr

bhg 4?? ahaa tunggu2...
=)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
addy

warna-warni adilfitri...
hahaha

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
farish

wah!! MOTIF???

 
On October 14, 2009 at 12:04 PM , miss lolly a.k.a luvfareda said... [Reply to comment]

yg juara sluar pendek tu azam ke?

eleh3. kata kt pose lebey2. die tu xlebey3 ke? wekss. wan 100x lagiks lebey2 tau.BAHAHA:)

plg suka muka bang wan yg kat bwh ayat ni:-

"lepas senam baru MAIN.. haa nampak tak kelibat WAN?? kalau tak nampak alamatnya.. ahaa.."



tp kim slm kat laki photo 19 tu oke? gigih tau aii kira.kah3. yg dop kat jaring putsal tu. ngeee:0



wan sudah nampak PERUT nya.agaga:)

 
On October 14, 2009 at 12:38 PM , mr.syazwan said... [Reply to comment]

miss lol

YUP itu la azam.. kawan mu tu...
sbg bukti.. hahahaha...

knp pulak suka ayat tu??? huhu
perli la tuh ceh!!

gmbr no 19??? kalau abe wan kira gmbr yg wan ngan dak baju biru tu..
oooo mu suka dak baju biru tu erk???
ceh!!! CURANG!!!

mcm mana leh nmpk perut???
cek kan pakai baju.... huhuhu
tipu2..=p

 
On October 14, 2009 at 2:25 PM , bUdAk kEnTaNg said... [Reply to comment]

wan,
gwa nengok badan n muka lu dah mcm gwa dah..makin tembam n berisi dowhh mcm spongebob!!
ehehe...

ape peduli..
asal sehat iye dak??
hehoheho..

 
On October 14, 2009 at 2:38 PM , miss lolly a.k.a luvfareda said... [Reply to comment]

bukan suka ayat. tapi suka muka abe wan ah kat pic tu. muncung2. cumil gitu. ya a auw~

keh3. letak gambo azam. kan farish dah minat tu? BAHAHA.

ala. pic sblm tu rr. yg ada 4 org tu. kat jaring putsal tu. baju kuning gak sblh kanan.


nampak rr. nampak peyuttt. BAHAHA. buncit~

 
On October 15, 2009 at 5:29 PM , fq said... [Reply to comment]

walamak....
bes gler...
jersi 2 smart...

 
On October 15, 2009 at 8:35 PM , Eazy Izzuddin said... [Reply to comment]

maaf lame tidak menyinggah...
hik3...
=D

fuhyoooo
hehehe
xD

 
On October 22, 2009 at 9:38 AM , Hazzy Ishak said... [Reply to comment]

hahahahah
finally dinda dah gain weight...

 
On October 22, 2009 at 1:52 PM , [S]itie [B]Um [B]Um said... [Reply to comment]

nk medal gold tu satu!

 
On November 10, 2009 at 11:17 AM , aMir RaYYaN said... [Reply to comment]

meletup./...hahaha