Tuesday, October 13, 2009

FUUUYOOO RAYA WAN BHG 3

ok next entri raya WAN ialah.. raya di UITM... 1st.....

DINNER MALAM KECEMERLANGAN....

malam kecemerlangan ini bergabung dengan jamuan hari raya sekali.. so konpem2 kena pakai baju melayu la... huhu

di dalam tandas pun sempat lg ni berposing.. itu lah kuasa FUUYOOO WAN.. =P





antara rakan-rakan yg sempat melaram pada malam itu...

pentas...

apa2 pun yg ini paling MUSTAHAK!!! TERBAEK WOK!! hahaha

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

dalam minggu raya ini jugak... Bacth WAN telah menganjurkan FUTSAL antara setiap part.. dari part 1 - part 6... ini adalah sekilas pandang apa yg terjadi pada hari itu....

kita mulakan dengan piala dulu laa kan...

inilah jersi untuk BACTH kami.. part 4.. KUNING HITAM for MALE..

HITAM MERAH for FEMALE...

sebelum apa2 kita senam dulu.. yeah!!

lepas senam baru MAIN.. haa nampak tak kelibat WAN?? kalau tak nampak alamatnya.. ahaa..





antara geng2 yg sempat berhimpit-himpit menfofularkan diri mereka.. hahaha..

lepas penat "bermain" futsal & berposing.. apa lagi MASA UNTUK MELANTAK!! hoho

akhirnya.. WAN lah JUARA pada hari itu.. JUARA apa?? ahaaa BIARLAH RAHSIA.. khaakhaa

yg pasti wanita di sebelah ini JUARA memikat hati WAN.. OPSS.. kantoi la pulak.. haha =p

haa yg mamat sorang ini.. JUARA jugak.. tapi JUARA SELUAR PENDEK.. haha =p

FUH!!! akhirnya sempat gak WAN post entri RAYA BAHAGIAN 3.. walaupun ada sikit tak kena mengena dengan raya.. tapi sekarang masih lagi BULAN SYAWAL kan.. so raya la tu.. haha..

ok jumpa next blog... salam FUUUYOOO.... yabedabedu....



18 comments:

khaL_eLLa said...

tahniah...!!!

wan... pentas tu kat mane? tak pnah nampak pong kat uitm.. hoho...

stat final 1 nov ya? khal nye 28 oct.. sob3... pape pon all da besh in ur final k...

I am Karl said...

i rasa

u

makin

BESAR

MEMBESAR LAKSANA SANG JUARA!

miss AIN said...

sokong karl!
yeayyyy!!=DD
opssss!!

*just joking*

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

tak besar pong, tough lah

*nada backup nih... =P

Hazzy Ishak said...

hahahahaaha BETUL karl,
wan tersilap diet...


peace ;P

aMir RaYYaN said...

meriah...tunggu bhg 4,..hehehe

addyaholix said...

warna warni cik wan kita. haha!

farish H said...

emm juara sua pdek>:p

mr.syazwan said...

khal

itu di FSPU... hehe
selamat menduduki final...
=)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
karl

hamboi2 mmg x syg mulut!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
miss ain

ceh!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
anuar

ahaaa itu BARU BTL!!! TOUGH OK!!
thanks nuar... =)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
hazzy

hamboi2.. lg sorang x syg mulut!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
amirr

bhg 4?? ahaa tunggu2...
=)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
addy

warna-warni adilfitri...
hahaha

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
farish

wah!! MOTIF???

miss lolly a.k.a luvfareda said...

yg juara sluar pendek tu azam ke?

eleh3. kata kt pose lebey2. die tu xlebey3 ke? wekss. wan 100x lagiks lebey2 tau.BAHAHA:)

plg suka muka bang wan yg kat bwh ayat ni:-

"lepas senam baru MAIN.. haa nampak tak kelibat WAN?? kalau tak nampak alamatnya.. ahaa.."



tp kim slm kat laki photo 19 tu oke? gigih tau aii kira.kah3. yg dop kat jaring putsal tu. ngeee:0



wan sudah nampak PERUT nya.agaga:)

mr.syazwan said...

miss lol

YUP itu la azam.. kawan mu tu...
sbg bukti.. hahahaha...

knp pulak suka ayat tu??? huhu
perli la tuh ceh!!

gmbr no 19??? kalau abe wan kira gmbr yg wan ngan dak baju biru tu..
oooo mu suka dak baju biru tu erk???
ceh!!! CURANG!!!

mcm mana leh nmpk perut???
cek kan pakai baju.... huhuhu
tipu2..=p

bUdAk kEnTaNg said...

wan,
gwa nengok badan n muka lu dah mcm gwa dah..makin tembam n berisi dowhh mcm spongebob!!
ehehe...

ape peduli..
asal sehat iye dak??
hehoheho..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

bukan suka ayat. tapi suka muka abe wan ah kat pic tu. muncung2. cumil gitu. ya a auw~

keh3. letak gambo azam. kan farish dah minat tu? BAHAHA.

ala. pic sblm tu rr. yg ada 4 org tu. kat jaring putsal tu. baju kuning gak sblh kanan.


nampak rr. nampak peyuttt. BAHAHA. buncit~

fq said...

walamak....
bes gler...
jersi 2 smart...

Eazy Izzuddin said...

maaf lame tidak menyinggah...
hik3...
=D

fuhyoooo
hehehe
xD

Hazzy Ishak said...

hahahahah
finally dinda dah gain weight...

[S]itie [B]Um [B]Um said...

nk medal gold tu satu!

aMir RaYYaN said...

meletup./...hahaha

Copyright © FUUUYOOO... MR.WAN Designed by azhafizah.com