Friday, October 09, 2009

FUUUYOOO RAYA WAN BHG 2

untuk chapter ke-2.. WAN mau cita pasal besday my member ini dalam bulan raya.. so leh la masuk dalam ini kan kan kan?? hahaha...

ok besday fatin yg sudah genap 20 tahun ini telah menjemput FARAH BREEP BREEP... untuk suprise kan besday dia tu... so WAN pun di jemput datang la kan untuk sama-sama memeriahkan majlis depa tu....

so ini antara gambar yg sempat di snap... layan....



masa ini FARAH baru je sampai dengan adik n bapaknya.. maknya kije...

jeng..jeng..jeng ini masa sesi kezutan..

ermmm nak pelok gak.... =p


ermm bila tengok balik tak tau mana satu artis mana satu peminatnya kan kan.. =p

gambar beramai-ramai... yeah!! tak dapat farah adik dia pun ok la tuh (yg pakai baju putih tu) =)

da puas berposing, melantak apa lg FARAH pun pulang la...bergambar sama kami semua sampai tak makan kek ini.. gegeh ni.. hahaha

ini kawan-kawan sek men dulu... semua "SIHAT-SIHAT" belaka.. wakakakaka

jumpa lagi pastinya cita lain pula...yg lebih FUUUYOOO..... =D

11 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

wah kebreep-breepan melanda!!! =D mau jelez skt... =D

Hazzy Ishak said...

wah bestnye..
wan pun kemain na

eazy said...

breep breep.
eh mati mati ingatkan yang pakai bju itam tu artis.nk sainnnn!

miss lolly a.k.a luvfareda said...

uweeeh. raya episod 2?


lamabtttnyaaaa hupdate.keh3

joegrimjow said...

waaa
nak farahhh
huhu

||| PöJìé PööH ||| said...

wahh clust!
artis sgt kann besday siap jemput Farah..
i besday yg lepas sumer artis dtg Genting utk sambut besday i how??
heheh!

green said...

fuuyyooohh

t bday ak, wat surprise cm ni gak ae..
kekeke

penjenayah merah jambu. said...

cis,wan bergambar sebelah farah.
jeles ni!


:P

farish H said...

meriah beraya heheheh

Fatin Sherrina Al-Baghtar said...

pojie pooh, ikot ske nhati aku lah nak jemput farah ke sape ke. asal? kena jadik artis dolu ke baru bole jemput farah?

to Syazwan :
1) nak temuntah wei bab " ermm bila tengok balik tak tau mana satu artis mana satu peminatnya kan kan.. =p" hakhakhakhakhakha :D
2) nak ngorat wawa ka? aku tak setuju! haha :P
3) best tgk gamba2 yg aku tade nie. hii. terubat rinndu kat farah n wawa :D
4) THANKS FOR COMING! :D walaupun ko tak kasik hadiah. KANNNNNNN ;p

Mr NAEmnzr said...

wan lg artis!
lalalala...

Copyright © FUUUYOOO... MR.WAN Designed by azhafizah.com