Friday, October 09, 2009

FUUUYOOO RAYA WAN BHG 2

untuk chapter ke-2.. WAN mau cita pasal besday my member ini dalam bulan raya.. so leh la masuk dalam ini kan kan kan?? hahaha...

ok besday fatin yg sudah genap 20 tahun ini telah menjemput FARAH BREEP BREEP... untuk suprise kan besday dia tu... so WAN pun di jemput datang la kan untuk sama-sama memeriahkan majlis depa tu....

so ini antara gambar yg sempat di snap... layan....



masa ini FARAH baru je sampai dengan adik n bapaknya.. maknya kije...

jeng..jeng..jeng ini masa sesi kezutan..

ermmm nak pelok gak.... =p


ermm bila tengok balik tak tau mana satu artis mana satu peminatnya kan kan.. =p

gambar beramai-ramai... yeah!! tak dapat farah adik dia pun ok la tuh (yg pakai baju putih tu) =)

da puas berposing, melantak apa lg FARAH pun pulang la...bergambar sama kami semua sampai tak makan kek ini.. gegeh ni.. hahaha

ini kawan-kawan sek men dulu... semua "SIHAT-SIHAT" belaka.. wakakakaka

jumpa lagi pastinya cita lain pula...yg lebih FUUUYOOO..... =D

Comments (11)

On October 9, 2009 at 10:40 AM , Blog Anuar Kamaruddin™ said... [Reply to comment]

wah kebreep-breepan melanda!!! =D mau jelez skt... =D

 
On October 9, 2009 at 11:04 AM , Hazzy Ishak said... [Reply to comment]

wah bestnye..
wan pun kemain na

 
On October 9, 2009 at 11:43 AM , eazy said... [Reply to comment]

breep breep.
eh mati mati ingatkan yang pakai bju itam tu artis.nk sainnnn!

 
On October 9, 2009 at 12:31 PM , miss lolly a.k.a luvfareda said... [Reply to comment]

uweeeh. raya episod 2?


lamabtttnyaaaa hupdate.keh3

 
On October 9, 2009 at 1:18 PM , joegrimjow said... [Reply to comment]

waaa
nak farahhh
huhu

 
On October 9, 2009 at 5:03 PM , ||| PöJìé PööH ||| said... [Reply to comment]

wahh clust!
artis sgt kann besday siap jemput Farah..
i besday yg lepas sumer artis dtg Genting utk sambut besday i how??
heheh!

 
On October 9, 2009 at 5:31 PM , green said... [Reply to comment]

fuuyyooohh

t bday ak, wat surprise cm ni gak ae..
kekeke

 
On October 9, 2009 at 7:05 PM , penjenayah merah jambu. said... [Reply to comment]

cis,wan bergambar sebelah farah.
jeles ni!


:P

 
On October 10, 2009 at 4:35 PM , farish H said... [Reply to comment]

meriah beraya heheheh

 
On October 13, 2009 at 11:32 PM , Fatin Sherrina Al-Baghtar said... [Reply to comment]

pojie pooh, ikot ske nhati aku lah nak jemput farah ke sape ke. asal? kena jadik artis dolu ke baru bole jemput farah?

to Syazwan :
1) nak temuntah wei bab " ermm bila tengok balik tak tau mana satu artis mana satu peminatnya kan kan.. =p" hakhakhakhakhakha :D
2) nak ngorat wawa ka? aku tak setuju! haha :P
3) best tgk gamba2 yg aku tade nie. hii. terubat rinndu kat farah n wawa :D
4) THANKS FOR COMING! :D walaupun ko tak kasik hadiah. KANNNNNNN ;p

 
On December 6, 2009 at 10:57 PM , Mr NAEmnzr said... [Reply to comment]

wan lg artis!
lalalala...