Friday, October 30, 2009

FUUUYOOO... DARWISY CUKUR "KEPALA"???

FUUUYOOOO....tajuk mengerunkan je kot... tapi releks2 jangan pikir bukan-bukan.. DARWISY still suci lagi... hahaha...

beberapa minggu yang lepas.. telah berlangusungnya majlis CUKUR JAMBUL & AQIQAH DARWISY SILMI yang genap 3 bulan... alhamdullah majlis berjalan dengan sederhana tetapi meriah (ayat propa) hahahaha...


DARWISY SILMI

tepat jam 10 pagi bermulanya majlis marbahan dan cukur jambul...Dengan memakai baju melayu berwarna biru, Darwisy Silmi nampak COMEL macam ACU dia.. wakakakaka...


mula-mula Darwisy di mengajikan oleh keua marhaban..

mujurlah si kecik ni tak bua hal pada hari tu..huhu

bermulanya sesi bercukur jambul...

majls bercukur di mulakan oleh ATUKnya dulu...

kasih sayang atuk.. iada umpah gantinya.. ceeewahhh! haha

yang penting.. se kecik ini jugak mengaminkan doa.. ALHAMDULILAH SYUKRAN2..


giliran WAN nya pula bercukur...

NOW! giliran chek untuk mencukur... "kepala" chek pun tak cukur2 nak cukur "kepala" ang lak erk.. apa macam?? hoho

giliran Mami nya pula...

alatan yang digunakan untuk bercukur...

masa untuk MAKAN!!!
sebanyak 2 ekor kambing di sembelih.. 1 lauk masak kari lagi satu masak kicap.. hoho menjilat jari...

gambar selepas di cukur... habis bersepah kepala dia.. haha

gambar kenangan DARWISY & MAMI nya..

sebelum...


selepas... nanti WAN tunjukan k.. hehe SALAM PENGHULU HARI....

Tuesday, October 13, 2009

FUUUYOOO RAYA WAN BHG 3

ok next entri raya WAN ialah.. raya di UITM... 1st.....

DINNER MALAM KECEMERLANGAN....

malam kecemerlangan ini bergabung dengan jamuan hari raya sekali.. so konpem2 kena pakai baju melayu la... huhu

di dalam tandas pun sempat lg ni berposing.. itu lah kuasa FUUYOOO WAN.. =P





antara rakan-rakan yg sempat melaram pada malam itu...

pentas...

apa2 pun yg ini paling MUSTAHAK!!! TERBAEK WOK!! hahaha

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

dalam minggu raya ini jugak... Bacth WAN telah menganjurkan FUTSAL antara setiap part.. dari part 1 - part 6... ini adalah sekilas pandang apa yg terjadi pada hari itu....

kita mulakan dengan piala dulu laa kan...

inilah jersi untuk BACTH kami.. part 4.. KUNING HITAM for MALE..

HITAM MERAH for FEMALE...

sebelum apa2 kita senam dulu.. yeah!!

lepas senam baru MAIN.. haa nampak tak kelibat WAN?? kalau tak nampak alamatnya.. ahaa..





antara geng2 yg sempat berhimpit-himpit menfofularkan diri mereka.. hahaha..

lepas penat "bermain" futsal & berposing.. apa lagi MASA UNTUK MELANTAK!! hoho

akhirnya.. WAN lah JUARA pada hari itu.. JUARA apa?? ahaaa BIARLAH RAHSIA.. khaakhaa

yg pasti wanita di sebelah ini JUARA memikat hati WAN.. OPSS.. kantoi la pulak.. haha =p

haa yg mamat sorang ini.. JUARA jugak.. tapi JUARA SELUAR PENDEK.. haha =p

FUH!!! akhirnya sempat gak WAN post entri RAYA BAHAGIAN 3.. walaupun ada sikit tak kena mengena dengan raya.. tapi sekarang masih lagi BULAN SYAWAL kan.. so raya la tu.. haha..

ok jumpa next blog... salam FUUUYOOO.... yabedabedu....



Copyright © FUUUYOOO... MR.WAN Designed by azhafizah.com