Tuesday, September 29, 2009

FUUUYOOO RAYA WAN BHG 1...

Salam raya semua.. amacam raya ok tak?? amcam duit raya banyak tak??leh lawan WAN ke?? belagak tu.. hahaha...


Ok2 WAN mahu share detik-detik raya pertama WAN... kan WAN dah habaq sebelum ini yang WAN mahu pakai baju MELAYU warna KUNING sebab KUNING ITU BERDAULAT.. katanya.. walaupun... hahaha

So jeng jeng jeng ni lah baju melayu tu… chantek ke tak ke APA YANG PENTING BERAYA.. itu TEMA DAN PERSOALAN nye kan kan kan…

amacam ada gaya PAHLAWAN MELAYU dolu2 tak?? haha

orang selalu cakap.. " cermin muka tu dulu" so bila dicermin ternyata eden ni ENCEM + MACHO = SMART.. wakakaka

ternyata aku seorang yang SEMPOI.. (",)

mai ler jamah kuih ini.. semua daripada air tgn kaki mak den tau.. haha

gaya seorang lelaki yg sedang sanggap duit raya... huhuhu

OHHH BONDA KU..... tetap MELATOP kan kan kan.. hehe

buat kali pertama DARWISY SELMI beraya.. YEAH!!!
ok sampai disini dahulu kisah FUUUYOOO RAYA WAN BHG 1.....

NAZAM LEBARAN DI HARI RAYA
HARI RAYA BERSAMA KELUARGA
KELUARGA TERCINTA DI HARI BAHAGIA
MARILAH KITA BERSUKA RIA..


Comments (23)

On September 29, 2009 at 11:17 PM , Farhana said... [Reply to comment]

Fuuuyyyoooo.. Ayu ler kamu encik syazwan.. Hak hak hak.. =p

Mcm biase, tugas modelling tak penah mnghampakan.. Blh digandingkan ngan lolly ler kamu ni utk cover majalah MANGGA.. Hak hak hak.. =p

Selamat ari raye wan.. Duit raye bnyk sgt ke tu???

 
On September 29, 2009 at 11:55 PM , DeVoTeD LiLy said... [Reply to comment]

fuyyyyyyyoooooooooo..
lmnye ta singgah cni..hehe..
wan selamt hari ghayer...
maap zahir batin..
nak duet ghayer=p

 
On September 30, 2009 at 1:16 AM , iyllienaz said... [Reply to comment]

haha..xberdaulat langsung..

 
On September 30, 2009 at 6:54 AM , Indera said... [Reply to comment]

whoaa lama tak singgah sini. Selamat hari raya wan.daulat katanya.hohoho

 
On September 30, 2009 at 7:16 AM , Blog Anuar Kamaruddin™ said... [Reply to comment]

ayu incik fuyooo...tergoda datin2 kat luar tuh =P

alololo comey sunggoh darwisy...gewam...mau ciom2 pipi dia =D

 
On September 30, 2009 at 8:04 AM , Hazzy Ishak said... [Reply to comment]

hensemnya kanda...
tergoda dinda tau..
hahaha

 
On September 30, 2009 at 8:10 AM , eazy said... [Reply to comment]

wah die raye.
sakan eh.
ape cer ni?lame menghilang
peminat dah rindukan awak =)
haha

 
On September 30, 2009 at 10:13 AM , mr.syazwan said... [Reply to comment]

Fahana

bkn majalah mangga lerr
majalah kedongdong je
hahahah

nak duit raya?? sampul raya boleh tak?? kihkih

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
devote

klau da lama x singgah
rajin2 lerr singgah..
hehe
camat ari raya too

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
illy

berdaulat apa...
jeles ler tu..
kihkih

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
indera

HARUSLAH BERDAULAT..
=)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
nuar

bkn je datin dato2 pun tergoda kot
hahahahha

darwisy mmg comel.. dia ikut acu dia ler.. kihkih

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
hazzy

bkn ke dinda da lama tergoda kat kanda??? hahahaha =p

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
eazy

ada peminat ke??? huhuhu
wan bz sikit ler..
byk xsignment..huhu
wan pun windu gak kat tunang org ni
hahaha

 
On September 30, 2009 at 12:43 PM , I am Karl said... [Reply to comment]

btol tu eazy

lama giler dh die x update

cun gk color baju melayu tu

 
On September 30, 2009 at 5:12 PM , Mohd said... [Reply to comment]

Assalamu'alaikum :) .Salam Aidilfitri :) .Salam Kenal Berblog :) .

 
On September 30, 2009 at 5:54 PM , cik syazni said... [Reply to comment]

selamat ari raya wan =)

 
On September 30, 2009 at 11:03 PM , bUaL kEnTaNg said... [Reply to comment]

kuning itu emas!!! pasti suker si hawa yg materialistik.. hahaha..

Salam Lebaran bro.. :p

 
On September 30, 2009 at 11:04 PM , bUaL kEnTaNg said... [Reply to comment]

kuning itu emas!!! pasti suker si hawa yg materialistik.. hahaha..

Salam Lebaran bro.. :p

 
On October 1, 2009 at 10:41 AM , azli said... [Reply to comment]

salam raya pada en fuuuyooo salam lebaran aidilfitri dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com/
kuning emmm lawa hensome lah ko pakai warna tu kira sesuai ngan diri ko tu.... bonda ko tu pun meletop... raya sakan nampaaknya.. adik comel pertama kali raye ke? semogaa berbahagia semuanya

aku harap dapat lah ko buat lagi bebanyak entry raya ni ye lagi banyak-banyak.. pasal aku siuka citer pasal raya ni

 
On October 1, 2009 at 2:01 PM , [z@ck] said... [Reply to comment]

fuyyyooohhh...sempoi habis!!

 
On October 1, 2009 at 3:24 PM , ChekguSekolah said... [Reply to comment]

dah pakai la last year warna kuning wan..aku berdaulat dulu la dari ko...hahaha

 
On October 2, 2009 at 1:55 PM , ejan cakap:nama aKoo..NuRfarIzaN aNaK sULung pakCik AhMad said... [Reply to comment]

selamat ari raya n maaf zhir n batin...:)
dah lama x ngomen2 dlm page mu kan wan??
pa khabar??sihat??take cre n smile2...:)

 
On October 2, 2009 at 6:11 PM , PeQ GaRaGe said... [Reply to comment]

amboi.. bnyknye picca posing2 dye.. bleyh la saye wat stok gambar kat dinding ni kan...



p/s: MOTIFF!! sgt.... hehehe

 
On October 3, 2009 at 10:21 AM , miss lolly a.k.a luvfareda said... [Reply to comment]

wah. farhana. ko suha haku berganding ngan cik wan. buleh je:):)


haghag:)

mmg cumil rr gambar2 di atas:)

 
On October 3, 2009 at 6:30 PM , Dba Ghani said... [Reply to comment]

eleh!!kau bila nak dtg umah aku ni!!!
aku dah pindah nilai! mai laaa

 
On October 4, 2009 at 4:10 PM , Eazy Izzuddin said... [Reply to comment]

fuuhhyyyooo
lawa baju raya dia...
hehe
selamat hari raya...
=D
x wat open house?
xD

 
On November 10, 2009 at 11:39 AM , aMir RaYYaN said... [Reply to comment]

beraya sakan.,...hahaha

 
On November 10, 2009 at 11:39 AM , aMir RaYYaN said... [Reply to comment]

darwish sgt comel.....:)