Tuesday, September 29, 2009

FUUUYOOO RAYA WAN BHG 1...

Salam raya semua.. amacam raya ok tak?? amcam duit raya banyak tak??leh lawan WAN ke?? belagak tu.. hahaha...


Ok2 WAN mahu share detik-detik raya pertama WAN... kan WAN dah habaq sebelum ini yang WAN mahu pakai baju MELAYU warna KUNING sebab KUNING ITU BERDAULAT.. katanya.. walaupun... hahaha

So jeng jeng jeng ni lah baju melayu tu… chantek ke tak ke APA YANG PENTING BERAYA.. itu TEMA DAN PERSOALAN nye kan kan kan…

amacam ada gaya PAHLAWAN MELAYU dolu2 tak?? haha

orang selalu cakap.. " cermin muka tu dulu" so bila dicermin ternyata eden ni ENCEM + MACHO = SMART.. wakakaka

ternyata aku seorang yang SEMPOI.. (",)

mai ler jamah kuih ini.. semua daripada air tgn kaki mak den tau.. haha

gaya seorang lelaki yg sedang sanggap duit raya... huhuhu

OHHH BONDA KU..... tetap MELATOP kan kan kan.. hehe

buat kali pertama DARWISY SELMI beraya.. YEAH!!!
ok sampai disini dahulu kisah FUUUYOOO RAYA WAN BHG 1.....

NAZAM LEBARAN DI HARI RAYA
HARI RAYA BERSAMA KELUARGA
KELUARGA TERCINTA DI HARI BAHAGIA
MARILAH KITA BERSUKA RIA..


23 comments:

Farhana said...

Fuuuyyyoooo.. Ayu ler kamu encik syazwan.. Hak hak hak.. =p

Mcm biase, tugas modelling tak penah mnghampakan.. Blh digandingkan ngan lolly ler kamu ni utk cover majalah MANGGA.. Hak hak hak.. =p

Selamat ari raye wan.. Duit raye bnyk sgt ke tu???

DeVoTeD LiLy said...

fuyyyyyyyoooooooooo..
lmnye ta singgah cni..hehe..
wan selamt hari ghayer...
maap zahir batin..
nak duet ghayer=p

iyllienaz said...

haha..xberdaulat langsung..

Indera said...

whoaa lama tak singgah sini. Selamat hari raya wan.daulat katanya.hohoho

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

ayu incik fuyooo...tergoda datin2 kat luar tuh =P

alololo comey sunggoh darwisy...gewam...mau ciom2 pipi dia =D

Hazzy Ishak said...

hensemnya kanda...
tergoda dinda tau..
hahaha

eazy said...

wah die raye.
sakan eh.
ape cer ni?lame menghilang
peminat dah rindukan awak =)
haha

mr.syazwan said...

Fahana

bkn majalah mangga lerr
majalah kedongdong je
hahahah

nak duit raya?? sampul raya boleh tak?? kihkih

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
devote

klau da lama x singgah
rajin2 lerr singgah..
hehe
camat ari raya too

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
illy

berdaulat apa...
jeles ler tu..
kihkih

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
indera

HARUSLAH BERDAULAT..
=)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
nuar

bkn je datin dato2 pun tergoda kot
hahahahha

darwisy mmg comel.. dia ikut acu dia ler.. kihkih

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
hazzy

bkn ke dinda da lama tergoda kat kanda??? hahahaha =p

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
eazy

ada peminat ke??? huhuhu
wan bz sikit ler..
byk xsignment..huhu
wan pun windu gak kat tunang org ni
hahaha

I am Karl said...

btol tu eazy

lama giler dh die x update

cun gk color baju melayu tu

Mohd said...

Assalamu'alaikum :) .Salam Aidilfitri :) .Salam Kenal Berblog :) .

cik syazni said...

selamat ari raya wan =)

bUaL kEnTaNg said...

kuning itu emas!!! pasti suker si hawa yg materialistik.. hahaha..

Salam Lebaran bro.. :p

bUaL kEnTaNg said...

kuning itu emas!!! pasti suker si hawa yg materialistik.. hahaha..

Salam Lebaran bro.. :p

azli said...

salam raya pada en fuuuyooo salam lebaran aidilfitri dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com/
kuning emmm lawa hensome lah ko pakai warna tu kira sesuai ngan diri ko tu.... bonda ko tu pun meletop... raya sakan nampaaknya.. adik comel pertama kali raye ke? semogaa berbahagia semuanya

aku harap dapat lah ko buat lagi bebanyak entry raya ni ye lagi banyak-banyak.. pasal aku siuka citer pasal raya ni

[z@ck] said...

fuyyyooohhh...sempoi habis!!

ChekguSekolah said...

dah pakai la last year warna kuning wan..aku berdaulat dulu la dari ko...hahaha

ejan cakap:nama aKoo..NuRfarIzaN aNaK sULung pakCik AhMad said...

selamat ari raya n maaf zhir n batin...:)
dah lama x ngomen2 dlm page mu kan wan??
pa khabar??sihat??take cre n smile2...:)

PeQ GaRaGe said...

amboi.. bnyknye picca posing2 dye.. bleyh la saye wat stok gambar kat dinding ni kan...



p/s: MOTIFF!! sgt.... hehehe

miss lolly a.k.a luvfareda said...

wah. farhana. ko suha haku berganding ngan cik wan. buleh je:):)


haghag:)

mmg cumil rr gambar2 di atas:)

Dba Ghani said...

eleh!!kau bila nak dtg umah aku ni!!!
aku dah pindah nilai! mai laaa

Eazy Izzuddin said...

fuuhhyyyooo
lawa baju raya dia...
hehe
selamat hari raya...
=D
x wat open house?
xD

aMir RaYYaN said...

beraya sakan.,...hahaha

aMir RaYYaN said...

darwish sgt comel.....:)

Copyright © FUUUYOOO... MR.WAN Designed by azhafizah.com