Wednesday, June 03, 2009

FUUUYOOO.. SESI SOAL JAWAB

SESI SOAL JAWAB BERSAMA MEMBER BLOG...

1ST TAG


1.Apa Perasaan Anda Sekarang?
chuak n hepi.. huahuahuahua

2.Saya nak makan?
apa-apa yg terhidang di meja makan.. akan ku sebat, lipat n kebas.. haha

3.Saya tak suka?
orang yg bercakap bohong..hoho so berjaga-jaga erk kalau tak akan ku lipat orang tu..
4.Impian saya?
mau jadi model yg berjaya (boleh ke??), kumpul duit mau beli rumah besau n kereta.. kahwin dengan makwe paling CUN!! boleh?? hehe

5.Haiwan yang saya tak suka?
semua binatang yg berbulu.. hoho

6.Saya harapkan?
dapat berjaya dalam hidup dunia n akhirat.. ceewah.. amin..amin


2CD TAG

1) Nyatakan siapakah yang telah mengetag anda!
kekanda rizz

2) Letakkan gambar anda zaman kanak-kanak yang paling anda suka... Sebanyak yang anda suka, dan nyatakan umur anda di dalam foto itu
alooh.. gambar masa kecik tak simpan ler.. kena bongkar
balik makan masa lama.. huhu..
so xpe la erk tak de..nge3..

3) Senaraikan 5 kejadian menarik untuk dikongsikan sewaktu anda kecil (kemalangan, perkara memalukan dan sebagainya)


>>masa kecik-kecik aku antara budak-budak paling aktif dalam sukan.. suka main rounders, polish entri, kahwin2, main lastik, guli, dan macam2 lagi..

>>kemalangan ada gak.. masa tu aku, ayahanda n bonda ku naik moto vespa.. jalan punya jalan termasuk sungai.. ku betul-betul terjatuh di antara tengah-tengah batu besar.. hoho ALHAMDULILAH sangat2.. kalau tak harus ku takde kat sini mesti di alam lain.. huhu.. >>perkara yang memalukan ku rase takde kot sebab ku ni memang tak tahu malu.. haha

4) Apa nama panggilan anda sewaktu kecil...


>>haa ni den malu ni.. tapi takpe la erk apa nak malu itu dolu2.. haha.. dulu ayahanda ku suke panggil nama anje!! hak3.. mengelikan je.. maybe sebab ku bongsu tu dia panggil kot tapi ku tak mau terima nama tu.. setiap kali dia sebut ku akan lipat ayahanda ku.. hoho..

>>selain itu orang panggil ku macam sekarang la.. kadang-kadang WAN, IWAN,SYAZWAN..ada sapa-sapa ke nak panggil ku ABE WEY or SAYANG WAN ke?? angkat tangan?? kah3


WAHAI KEKANDA DAN ADINDA KU SEKALIAN YANG BERKUNJUNG KEMARI.. KALAU RASA DIRI ANDA INGIN DI FAHAMI OR DIDEKATI JAWABLAH TAG INI ERK.. hoho

Comments (12)

On June 3, 2009 at 8:16 PM , joegrimjow said... [Reply to comment]

nanti habes exam ye cik wan

 
On June 3, 2009 at 8:53 PM , m[i]era said... [Reply to comment]

anje!!!

hahaha

bongsu upernyer
:p

 
On June 3, 2009 at 9:01 PM , DeVoTeD LiLy said... [Reply to comment]

fuyooo...
da mnjadi rajen mnjawab tag..
syabas mera kanda=p

 
On June 3, 2009 at 11:28 PM , miss emyliza said... [Reply to comment]

f
u
u
u
y
o
o
o

dh lama menyepi ye wan.... tetibe post dgn jwb tag plak tuh?? uiksss...selamat kembali

 
On June 4, 2009 at 1:02 AM , Blog Anuar Kamaruddin™ said... [Reply to comment]

kagum bukan sbb jawapan tag tuh tapi cara tag tuh dijawab siap ada box scroll bagai! ;D

 
On June 4, 2009 at 1:13 AM , rizz said... [Reply to comment]

kemen xde gmba hahahah

 
On June 4, 2009 at 8:16 AM , Miss Hazzy said... [Reply to comment]

anje....dinda dtg...hahahaha

 
On June 6, 2009 at 4:12 AM , ejan cakap:nama aKoo..NuRfarIzaN aNaK sULung pakCik AhMad said... [Reply to comment]

hai wan:)

pa khabar??sihat??jd kanda ni kena tag la ye??hehehehe

gue simpan dulu erk??nanti gue jawab..

tc n smile2 ma fren:)

 
On June 6, 2009 at 3:15 PM , Putera Arjuna said... [Reply to comment]

FUUUUYYYYYOOOO!!

hang x suka binatang berbulu ek?
hahahaha
lucu la hang ni!!

den plak geli n takut ngn ular..
biar anak ular sekali pon..den takut nak pukul kalau masuk rumah
hahahaha

 
On June 6, 2009 at 3:17 PM , Putera Arjuna said... [Reply to comment]

abe wan?
hahahahaha

geli pankreas den!

 
On June 7, 2009 at 6:09 PM , aie akaike said... [Reply to comment]

eleh. ko takut nak letak gambar masa kecik. ko gemok kan mase kecik!! kan kan kan!

 
On June 10, 2009 at 7:05 PM , miss lolly a.k.a luvfareda said... [Reply to comment]

grrr.. anda ditag. muhaha.