Saturday, April 04, 2009

FUUUYOOOO... KARL...NAEEM... MIERA.. EKIN.. NURFARIZAN...SYAZNI.. KAK INA..ANDA KENA TANG.. hoho


Kenapa anda suke gambar ini?

sebab dia BESSSSSSTT... =P


Bila kali terakhir mkn pizza?

bulan lepas kot..parents belanja. haha time kaceh mak abah.. =)

Lagu terakhir yg anda dengar?

~SEMPURNA~ lagu ini penuh bermakna buat diri gua sekarnag ini..hoho

Apa yg anda buat selain selesaikan tag ini?

intai2 blog kwn2 lain, bukak myspace.. (",)

Selain nama sendiri anda suka dipanggil dgn panggilan apa?

SYAZWAN @ WAN @ ACU @ ABG ACHIK @ SYG..nge3..haha =p

Tag lagi 7 org *soalan seterusnya ada kaitan dengan org yg anda tag!

::karl::

::naeem::

::miera::

::ekin::

:: nurfarizan ::

::syazni ::

:: kak ina ::


karl >> sebab fanc ZIANA ZAIN.. hahahah.. HIDUP ZIANA FOLKS...

naeem >> sbb suka sgt berimaginasi.. so ok la tuh.. huahua

ekin >> sbb dia ngongek.. kihkihkih

nurfarizan >> sbb diaa beessssttt... kuikui

syazni >> sbb nama dekat2 dgn syazwan.. khaakhaaa

kak ina >> sbb besday dia 6 april ini.. hehe

p/s: tag ini wan terima drpd MR.FIRDAUS.. time kaseh fir.. (^_^)

13 comments:

ejan cakap:nama aKoo..NuRfarIzaN aNaK sULung pakCik AhMad said...

owh man...aku kena tag oleh mu...huhuhuh:)

beat::the::sky said...

huh..boikot myspace..

mr.syazwan said...

miss nurfarizan...
FUUUYOOOO.. iyee.. so buat laa erk.. hehehe..



bro firdaus..
hoho.. asal lak boikot ms?? huhu

ejan cakap:nama aKoo..NuRfarIzaN aNaK sULung pakCik AhMad said...

soalan yang saMa kan??gue dah buat soaLan Yang sama ja k??:)tengs ma fren...

mr.syazwan said...

huhuhuhu
iye ke??? da buat??
klau gitu apa kate langkah tag yg bawah tu boleh??
nge3..

ejan cakap:nama aKoo..NuRfarIzaN aNaK sULung pakCik AhMad said...

ndak faham la wan...hihihihi:)bantai ja yang gue buat k??:)

mr.syazwan said...

khaakhaa..gue pun enggak pahey lu ckp apa..kuikui.. belasah je janji jwb tang tu k.. hehehe

cik syazni said...

oh tenkiu...dibuat sudah...sila lah tgk.. :)

mr.syazwan said...

FUUUUYOOOOOOOOO
da siap da..
haii kalau assigment lecturer bg mcm ni cpt siapkan bgs..
hahaha.. acah je.. nge3
time kaseh erk sudi buat..
nnt ada tag wan bg lg WOKEH!!
d^_^b

eQueen said...

alamak.... i da kne tag..... sabo jelah.....

m[i]era said...

wan..miera tuh miera ke??
kihkih..nape x letak link??

mr.syazwan said...

equeen...
hahahaha
sambil2 buat thesis tu buat la tag ni dulu.. nge3



miera..
iyalah awk laa sapa lg..
huhu..owh nk link gak ke.. ok2 nnt wan ltk k.. huhu

----- Jennifer ----- said...

i like your blog

Copyright © FUUUYOOO... MR.WAN Designed by azhafizah.com