Friday, February 13, 2009

FUUUYOOOO HATI SEDANG RAWAN...

ermmm hari ini (JUMAAT) malam 13.2.2009
esok valentime day (x baik sambut)
ku terima sms ala2 touching seyh..
tak tau la knp dgn kwn ku ni..
tak sah dlm seminggu ku ngan dia ni tak bersikap 'DINGIN'
mesti ada je perkara membuat sedih or tersentap..
ku just ckp kat die mlm ni boleh la kite chat..

die bls kalo x chat mcm mana??

ku ala2 sedih la dulu janji x mcm tu..

tpi knp skrang jd begini??
ermmm xpe la ku fhm die bz ngan keje die kat langkawi tu...

tpi dlm sms tu ku ada luahan rase sikit dekat die..
tibe2 die pun jd touching jugak.. ADUHHYAII..

so buat masa sekarang ni ku n die buat hal sendiri
..
masing2 bad mood daa...
haiiiii x tau laa..

pikir2 balik macam lawak je.. huhu
tpi moga2 jgn la apa2 terjadi ngan hub perkenalan ku ngan kwn ku ni...
aminn..
ku SAYANG dia..
ermmmmm...
cedih2 gini sapa la nk geletek ku sekarang ni??
huhuhu...


Comments (6)

On February 14, 2009 at 10:08 AM , cuit said... [Reply to comment]

aha... baru jer boleh... apa yg aku nak cakap, dlm perhubungan perlu ada tolak ansur kekadang tu kena beralah walaupun kita tak salah.. itulah yg org kata pengorbanan dlm perhubungan.. tp beralah pun ada batasnya jgn sampai keterlaluan nnti org kata tak ada pendirian...

 
On February 14, 2009 at 10:24 AM , mr.syazwan said... [Reply to comment]

wuuuuaaaaaaaa
ku rase da byk kali ku beralah...
walaupun ku rase kdg2 die wat silap
tpi ku gamble ku yg mengalah n mintak maaf.. tpi yg kali ni ku xnk mengalah kot..

anyways thanks ur comment k..

wuuaaaaa hati sedang rawan...
=(

 
On February 14, 2009 at 11:02 AM , FaDLi said... [Reply to comment]

wah... kwn laki ke kwn ompuan nihh?? hehehe

 
On February 14, 2009 at 11:58 AM , mr.syazwan said... [Reply to comment]

haaaaa??? apa ko merepek ni??
kwn ku tu KUNSA.
khaakhaaa
(^_^)

 
On February 15, 2009 at 1:11 AM , dBa said... [Reply to comment]

sejak bila jwang?!?!
wan!! aku x caya kau jiwang!!!
isk!!
ni bukan wan sbnr ok!

 
On February 15, 2009 at 10:37 AM , mr.syazwan said... [Reply to comment]

huhu
JIWANG KE??
BKN ROMANTIC KE??
khaaakhaaakhaaa
(^_^)