Tuesday, December 30, 2008

CHIKUNGUNYA????!!!





uhhh dgr je penyakit ni konpem tkt kn...huhu

wan da nah kene daa FUHHH MMG X TAU NK CKP.. SELURUH BDN SAKIT...
dulu masa wan kne x berkembang luas lg penyakit ni.. so klau g klinik tu ermm x habis2 nk ambik darah je.. cos dorang suspek denggi OTAK DIE.. KLAU DENGGI LAIN.. BODO PUNYA DR.. huhu



rase2 4@ 5 kali ambik darah setiap hari.. muke pun jd itam n bdn lemah... mmg mase tu rase nk enject je Dr.. huhuhu.. mase wan kne wan xde penawarnye.. mkn ubat DR mcm tu jugak kejap elok kejap dtg blk.. sakit sendi2 tu... org kate suruh minum air kelapa da minum x jugak ok... org suruh minum 100 plus bedal gak tpi sekejap je... last2 wan wat x tau je biar die baik sendiri.. hahaha
last2 baik je sendiri tpi lama tu nk baik..huhu mmg tension soit...huhu

erm tpi skrang da ramai tau.. so kat sni wan nk share pengubat cara die..

minum AIR NIRA NIPAH...alhamdullillah lebih kurang 1liter AIR NIRA NIPAH (1 2 minggu minum berterusan) demamnya cepat sembuh...sakit2 sendi pun makin hilang...sekarang dia masih belum dihidapi lagi...
kalau sebelah kedah air NIRA NIPAH ni harganya cuma RM2 segelas...dan info yang saya dapat sebab ramai yang dah tahu AIR NIRA NIPAH ni berkesan utk chikugunyah. .. kawan saya beli seliter air NIRA NIPAH ni harganya mencecah RM50 seliter di kawasan rawang ke batang berjuntai...
pada yang ingin mencuba....bolehlah mencuba...

Comments (0)