Saturday, December 27, 2008

ANUAR ZAIN PAKAI PORSCHE????




Anuar Zain pakai Porsche?????


WOW! Mesti ramai yang terbeliak mata kalau WAN kata, jejaka Malaya pujaan ramai wanita yang seorang ini kini memandu Porsche kan!
Itulah kenyataannya kerana kini Anuar Zain memiliki kereta mewah tersebut selepas puas memandu kereta BMWnya.
Dah ramai yang terserempak dengan abang Nuar dengan kereta barunya. Bangganya mereka melihat kemampuan Anuar terutama family die kn...
Hah! Siapa kata jadi artis tak mampu hidup mewah? Anuar Zain dan beberapa lagi artis tempatan telah membuktikan bahawa kehidupan sebagai artis bukanlah bersandarkan glamor semata-mata...AZWAN ALI GEMPAK GAK KETA DIE TPI ADUHAI.. KERETA DIE DICURI.. TU LAH MULUT MCM PUAKA... hahaha SORE ABG WAN... AMBOI...AMBOI...AMBOI...

Tetapi kalau bekerja kuat dan tahu arah tuju dalam bidang ini maka mereka juga dapat memiliki apa sahaja yang diinginkan termasuk memiliki kenderaan mewah.

Anuar sendiri orang yang bijak mengendalikan kewangannya. Dan WAN sendiri tidak hairan kalau sesekali Anuar memanjakan dirinya dengan membeli apa sahaja yang diinginkan.
Iyalah, dah puas bekerja, tentu mahu melihat hasilnya. Selain kenderaan, abang Nuar kita yang seorang ini pun amat prihatin dan teliti soal penjagaan imej. Jadi kena sangatlah Anuar dengan kereta mewahnya itu.

Tak heran sgt sbb dia mmg kuat usaha...


Ermm tpi nasib wan ni mcm mana la.. haa nasib u all mcm mana pulak???

Comments (7)

On December 29, 2008 at 2:32 AM , dBagHaNi said... [Reply to comment]

mcm tu jeeee

 
On December 30, 2008 at 1:27 PM , mr.syazwan said... [Reply to comment]

ermm maksud kamu??

 
On December 30, 2008 at 10:56 PM , dBagHaNi said... [Reply to comment]

mksdnye......keta je cantik,,ntah bila la,putera idamanku ni nk meminang aku ni haaaa

 
On December 30, 2008 at 10:56 PM , dBagHaNi said... [Reply to comment]

nasib aku,mcm ni je la doll

 
On December 31, 2008 at 1:08 AM , mr.syazwan said... [Reply to comment]

haaa so renung2kan nasib ko tu selamat beramal..

 
On December 31, 2008 at 1:08 AM , mr.syazwan said... [Reply to comment]

haaa so renung2kan nasib ko tu selamat beramal..

 
On January 3, 2009 at 6:36 PM , dBagHaNi said... [Reply to comment]

yela kau!